שאלה לד"ר מוריה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • ערב טוב,
    אני ובעלי נכנסו לטיפולי פוריות לפני כשנה. אני בחורה בת 29 עם שחלות פוליצסטיות. ובעלי עם בעית מורפולוגיה של 3%, ואני מבינה שהשילוב הזה לא מנצח..

    נכון לכרגע עברנו 2 שאיבות אשר לא צלח מהן הריון. עכשו אני נמצאת יומים לאחר החזרת עוברים מוקפאים ואחרונים שנשארו מהסבב השני. הוחזרו לי 2 עוברים: עובר אחד שהופשר ביום ה- 3 ונתנו לו להתפתח עד היום ה- 5, והוא אכן הצליח והגיע לבלוציסט, והעובר השני זה גם בלוציסט ( הוקפא ביום החמישי והופשר עכשו ביום החמישי).למיטב הבנתי העובר שהופשר ביום השלישי ושרד והתפתח עד היום החמישי נחשב לעובר חזק, לכן נכנסה בי תקווה להצלחה.

    יחד עם זאת אני לא מבינה איך עדין אין הריון? מה יש עוד לעשות?
    עשיתי בדיקת היסטרסקופיה שיצאה תקינה, האם אני צריכה לעשות גם צילום רחם? הבנתי שיש נוזל שיוצא מהחצוצרות שיכול לפגוע בהשרשה.. האם בגלל זה שווה לי גם לעשות צילום רחם?
    לדברי רוב האנשים המקצועים שאני מכירה, הם רק אומרים סבלנות ולי ולבעלי יש בעיה קלה ויהיה פה הריון. אבל הזמן עובר ועדין אין...
    מהי הסיבה לכך?

    תודה רבה,
    אשמח לקבל ממך טיפים או הנחייה מקצועית.

1 תגובות
עמוד 1
  • שלום רב,
    אם לא רואים באולטרסאונד ממצא חשוד לנוזל בחצוצרה אין צורך לעשות צילום רחם.
    לרוב לא ניתן לדעת מה הסיבה לכך שהעובר לא משתרש.
    אני מסכימה שצריך בעיקר סבלנות וזה יגיע (:

    ד"ר מוריה קירשנר
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה