דימום עם איקוקלומין - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום דק'
    אנחנו מנסים להיכנס להריון שני כבר שנה וחצי, בהריון הראשון נכנסתי עם איקוקלומין ( שחלה פוליציסטית) וגם קיבלתי כדורי גלוקופאג בסבב השני ( טרום סכרת לטענתם בגלל השחלה הפוליציסטית) ונכנסתי להריון בסבב השני.
    בניסיון הזה להיכנס להריון עברתי שלושה סבבים של איקוקלומין ( 3 כדורים )אך לא עם גלוקופאג אלה עם לבמיר( אינסולין) ( הרופא שלי טען שזה עדיף ואין הוכחה לגלוקופאג) אך לא צלח לא היה ביוץ.
    הופנינו למרפאת פוריות שם אמרו לנו לעשות בדיקות ושאלנו אותו האם לעשות ניסיון נוסף עם איקוקלומין וגלוקפאג על מנת למצות את התהליך הוא אמר תנסו.
    לכן ניסינו החודש את זה ( לקחתי דופסטון לקבלת מחזור וביום החמישי 2 כדורים של איקוקלומין ובמקביל לקחתי גלוקופאג- ביצעתי בדיוק כמו שהיה בפעם הקודמת שהצליחה) . קיימנו יחסים יום כן יום לא כפי שהרופא המליץ.
    ביום ה 23 מהמחזור קיבלתי דימום ( בפעם הקודמת היה לי דימום קל) רק שהפעם הוא נראה כמו מחזור ונמשך כבר יומיים .
    עכשיו לשאלה ( וסליחה על החפירה)
    האם היה ביוץ קיבלתי מחזור ? מה לדעתך אני צריכה לעשות ? אודה לתשובתך
1 תגובות
עמוד 1
  • שלום רב,
    כדי לדעת האם היה ביוץ צריך לבצע בדיקות דם לאסטרוגן ופרוגסטרון

    ד"ר מוריה קירשנר
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה