קינמון - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • הי לכולם. יש לי שאלה. קצת נלחצתי שאמרתם שקי יום דווקא יכול להזיק. יש לציין שאני כיומיים אחרי החזרת עוברים . האחיות אמרו שזה בסדר לשתות קינמון ושתיתי אתמול קינמון והיום ועכשיו אני מגלה שאולי זה לא טוב. יש סיכוי שהרסתי?
7 תגובות
עמוד 1
  • ברור שלא
    יש בנות שמגלות שהן בהריון בחודש רביעי-אם לא היה להם מחזור סדיר. והן חיו ועשו את מה שעשו לטוב או לרע במשך כמה חודשים בהריון.... יש מצב שמצב כזה של חזרה על הרגלים פחות טובים לתקופה ארוכה יזיקו לתינוק...
    אבל פעם אחת...

    גם אם תקלטי או לא תקלטי אין קשר לקינמון הזה...

    אגב אני לא מכירה בעיה עם קינמון... ואני גם לא רואה סיבה למה הוא בעייתי.

    ועוד דבר אני לא מקפידה על כל שטות של משרד הבריאות...(החלטה שלי כמובן, אני בהריון דיי בהתחלה) אם יש משהו שמשרד הבריאות ממליץ להמנע ממנו ואני חושבת שהקיבה שלי מספיק חזקה בשביל שלא יהיה לי קלקול קיבה אח"כ (שזה מה שמסוכן לרוב) אני אוכלת, בטח אוכלת!
  • אוקי, הרגעת אותי. כבר חשבתי שהרסתי הכל. אני שותה המון מים ומשתדלת להיות כמה שיותר רגועה. אני החלטתי בינתיים לעשות הפסקה עם הקינמון. בכל אופן אני סומכת רק על בורא עולם. רק הוא קובע אם יהיה או לא יהיה. נכון ? דרך אגב מה את יכולה להגיד לי על אסטרופם ואוטרוגוסטן. לקחת אותם?
  • היוש
    ברור שרק הוא קובע;)
    ואל תדאגי הקינמון זה לא משהו שיהרוס לך
    אני לא הייתי בטוחה בכמה דברים אז נמנעתי מהם במשך שב6עיים עד לבדיקה המיוחלת;)
    ואז יש לך (הריון ראשון) אחות הריון שנותנת לך הסבר על מה מותר ומה אסור לאכול
    אבל הנתיים לא להיכנס לפאניקה או משהו
    וטוב מאוד שאת שותה הרבה מים
    בשורות טובות;)
  • תודה. עוד דבר. מישהי יכולה להגיד לי מה לגבי סלק או עלי מנגולד שקונים החנויות, האם זה טוב לאכילה? אתמול קצת נבהלתי מישהו ואני מפחדת שמשהו רע יכול חקרוץ עכשיו . עוד דבר שרציתי לדעת . אתמול הרגשתי עייפות ותשישות וכאבי ראש והיום קצת כאבים בבטן התחתונה. מה לדעתכן זה אומר? אשמח לתגובה
  • יש לי עוד שאלה ברשותכן, מישהי יכולה להגיד לי מה לגבי חומוס, מותר או אסור ? לגבי סלט אבוקדו ביתי אבל קנוי של זוגלובק, מותר או אסור? לגבי סלט טונה, אני פשוט רוצה לדעת כדי לא להזיק לעוברים שלי
  • מצרפת פה לינק מפורט מאוד על מה כדאי ואיך כדאי בהריון.

    http://www.health.gov.il/Subjects/pregnancy/during/Pages/proper_nutrition_during_pregnancy.aspx

    אין לי מושג מה זה אסטרופם ואוטרוגוסטן, בדקי באנטרנט

    אני לא נוטה לייחס כל תחושה שיש לי בגוף לשום דבר, לא חיובי ולא שלילי. זה חוסך לי באופן אישי את הסרטים. כשאני אצל הרופא פעם בחודש למעקב אני "יורה" אליו הם כל החששות שלי והוא כמובן אומר שהכל בראש שלי.
    אני מציעה לך להצטרף אליי ל-"אי ללא לחצים ומחשבות מיותרות" שלי, ממש נעים שם.

    שבת שלום.
  • היוש שןוב
    כן ורד צודקת לא כל כך בריא להתעסק בדברים מסויימים (למשל אני נמענעת מאוד לקרוא דברים באיטרנט גם אחרי ההפריה שעברתי וגם בנושא האוכל סתם מתסכל אז הולכים לרופא ושואלים את כל השאלות)
    אני נמענעת מסלטים קנויים רק בייתים וחומוס אני כבר לא זוכרת מתי אכלתי;)אני מאוד מקפידה ויש דברים שויתרתי עליהם אבל זה כבר החלטה שלך
    מה שכן יש הריוניות שאוכלות הכל כמעט אבל אחרי התייעצטת עם רופא או אחות
    יום נפלא
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה