בטא שלילית - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • הזרעה ראשונה, שבועיים מורטי עצבים, המון תקווה ואופטימיות .והיום בבדיקת דם אחת הכל התפוצץ לי בפנים. כבר לא נשארו דמעות, התסכול ע-נ-ק. איך ממשיכים הלאה? אני פשוט בדיכאון! יצאתי מהעבודה לא יכולתי לשאת את זה. לא יוצאת מהמיטה פשוט מתוסכלת. כבר מתחילה להרגיש את המחזור שעומד להגיע
5 תגובות
עמוד 1
  • אני מבינה את הכאב שלך. תחושה נוראית אחרי בטא שלילית.תיהי חזקה.הלוואי וכולנו נצא מהפורום הזה עוד מעט. אישה שמביאה ברגיל אין לה מושג מה זה התהליך הקשה הזה בשביל להכנס להריון.ממוטט נפשית.
  • קשה להיות חזקה עוד לא יצאתי מהמיטה אפילו
  • היי יקירתי
    אני מצטערת לשמוע אבל תאמיני שפעם הבאה זה כן יצליח
    אני יודעת שעכשיו קשה וחשוך (.תחושות מוכרות)
    ומותר לך להתפרק ולהיות במיטה אבל לא יותר מידי אל תכנסי לדיכאון תתאוששי קצת ותתחיל טיפול הבא בכל הכח ובכל האמונה שיש בך
    זה יגיע אל יאוש
    יהיה בסדר
    בשורות טובות
  • תודה בנות על התמיכה. עבר עלי יום מדכא הבכי פשוט לא מפסיק מכל דבר אני בוכה..גם הפסקתי לקחת את הכדורי תמיכה ורופא אמר לי לבוא אליו כשיתחיל המחזור. מקווה שיהו לי בשורות יותר טובות בעוד חודש. תשמעו משהו מוזר - בבוקר היה לי קצת הפרשה חומה וזהו הפסיק לגמרי אין כלום יותר, אני 14 יום אחרי ביוץ לא אמור להגיע המחזור? הרי אין הריון אז איפה המחזור
  • צר לי לשמוע, מותר בהחלטת להתפרק אם זה מה שאת מרגישה,
    תמצאי נחמה בכך שאת יכולה להתחיל במחזור הקרוב שוב.
    המחזור מתעכב בגלל התמיכה.
    תקבלי יומיים (בדרך כלל) אחרי שהפסקת את התמיכה.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה