הנקה מיטבית בהנקה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • כיולדת טריה, את בוודאי מתרגשת והמון שאלות עומדות בפנייך. אחת מהשאלות המרכזיות הינה האם להניק? ואם כן, מה זה אומר לגבייך? ובמה זה נוגע לתזונה שלך? וכיצד זה משפיע על התינוק החדש? כיצד משפיעות הארוחות שלך על כמות החלב ואיכותו? האם מאכלים מסוימים יכולים לגרום לתינוקך גזים, האם מותר לך לשתות קפה או יין ומתי אפשר להתחיל דיאטה? ומדוע את רעבה כל כך? ואיך מתמודדים עם זה? כאן אנסה לענות לך על חלק משאלות התזונה שעימן מתמודדת כמעט כל אם מניקה.
    תזונה וכמות החלב
    כמות החלב שלך מושפעת במידה הרבה ביותר מצריכת החלב של התינוק. ככל שהוא מוציא יותר חלב מהשד (יונק יותר) כך את מייצרת יותר חלב. רק אם התזונה שלך יורדת מסף של 1,500 קלוריות, ייצור החלב עלול להיפגע. למרות זאת, מומלץ לא לצרוך פחות מ־1800 קלוריות בהנקה.
    הרעב הגדול נובע מהורמון בשם פרולקטין, שחיוני לייצור החלב. רמת ההורמון גבוהה יותר בשלושת החודשים הראשונים שלאחר הלידה, ולאחר מכן היא יורדת והתיאבון פוחת, אם כי את עדיין רעבה יותר מכפי שאת בדרך כלל. כדי להתמודד עם הרעב, חשוב לאכול מסודר, ולדאוג שכל ארוחה תכיל אוכל מזין: מקור לחלבון, מקור לפחמימה, קצת שומן ממקור בריא, ירקות ו/או פירות.
    הגוף שלך דואג קודם כל לצרכי התינוק ולכן, נשים שמיניקות וצורכות פחות קלוריות או פחות ויטמינים ומינרלים מהמומלץ, משתמשות במאגרים של הגוף שלהן בעוד שהרכב החלב נשמר כלומר, איכות החלב וההנקה לא ייפגעו, אבל יכולים להיווצר אצלך חוסרים תזונתיים, בעיקר של מגנזיום, חומצה פולית, אבץ וסידן. כך למשל, כשבתזונת האישה המיניקה, חסר סידן, הוא יילקח ממאגר הסידן בעצמותיה על מנת להבטיח את צורכי התינוק, מה שעלול לגרום לירידה בצפיפות העצם ופגיעה בבריאותה בעתיד. את החוסרים הללו ניתן למנוע ולתקן בקלות בעזרת תזונה בריאה ובעזרת תוספים.
    או, שאפשר לצרוך את כל הויטמינים והמינרלים בקפסולה קטנה אחת:
    http://im03320.juiceplus.com/il/iw/juice-plus-complete/lifestyle

    מומחים ממליצים על בין עשר לשלוש עשרה מנות של פירות וירקות ביום בצבעים שונים
    וזה כולל מבחר מגוון של פירות וירקות טריים. לא קל לביצוע. אבל, באמצעות הוספת קפסולות פירות, ירקות ופירות יער לתזונה היומית שלך זה הופך להיות בר ביצוע.
    הכנת ארוחות קבועות
    יכול להיות שבימים הראשונים תהיי מרוכזת כולך בדבר החדש שקורה. זה הזמן להזכיר שזה לגיטימי, רצוי ומומלץ לבקש עזרה כשאת צריכה ורוצה אותה או את פתרון השייקים.
    Juice PLUS+ Completeמוצרי שייקים
    הם שייקים צמחוניים הקיימים בטעמים וניל ושוקולד טעימים ומספקים לך תערובת מושלמת של חלבונים, שומנים, סיבים תזונתיים, מינרלים וויטמינים אורגניים בכמות הנכונה ושמקורם בסויה לא מהונדסת, אורז מלא וחומוס. זו תזונה מאוזנת ובריאה וכל מה שאת צריכה במנה אחת טעימה ומזינה כתחליף לארוחה מהירה.
    לכל שאלה והדרכה אשמח לענות!
    אירית מחלב 0545370494 מקדמת תזונה בריאה דולה ומדריכת הכנה ללידה
    http://im03320.juiceplus.com/il/iw/juice-plus-complete/products-and- ingredients

מותר ואסור לאכול בהריון והנקה