Ivf ראשון שלא הצליח - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי . טוב אין שבורה ממני כרגע.... עברתי ivf ראשון. נשאבו לי 18 ביציות... הופרו 13 והוחזר עובר אחד במצב טוב. (כל השאר לא שרדו) . ההחזרה בוצעה ב10/8.. והיום(21/8) ביצעתי את הבדיקת דם . קיבלתי הרגע את התוצאה והיא שלילית. האמת שהייתי מוכנה לזה, לפני שהתחלתי טיפול ivf היו לי כ"כ הרבה ציפיות מהטיפול ואמרתי שאין מצב שלא אצליח וגם הרופא היה אופטימי כי אני בחורה צעירה, אבל לאחר ההחזרה נתפסה בי מין פסימיות כזאת. איך ממשיכים מכאן הלאה? שוב פעם זריקות מעקבים שאיבות? אני מאבדת את זה!! מה כבר ביקשתי? כולן מסביבי בהריון רובן עוד "בטעות". אז מה אני?? שעוברת כ"כ הרבה סבל בשביל זה ואפילו לא משיגה את זה. אני לא יודעת מאיפה אני ישאב את הכוחות? מישהי יודעת מה יכולה להיות הסיבה שלא שרד העובר וגם שאר העוברים?? הרירית עבה הכל היה בסדר! האם זאת יכולה להיות בעיית המורפולוגיה של הזרעים?(שזאת הסיבה שאנחנו בטיפולים מלכתחילה) והאם מחכים עכשיו חודש או שישר מתחילים טיפול חדש? הרופא אמר לי לבוא אליו כשאקבל מחזור. ושאלה אחרונה.. מתי המחזור אמור להגיע? טופלתי בתמיכה בשם קרינון שמחדירים אותה לנרתיק כל יום + זריקת פרוגסטרון כל חמישה ימים(היום הייתי צריכה לעשות אבל כבר אין צורך) , זריקה אחרונה הייתה לפני 5 ימים
17 תגובות
עמוד 1
  • אני מבינה לליבך ומשתתפת בצערך, זה קשה. אני יודעת שעכשיו קשה לך, עכשיו את נפרדת, מהחלום.. אבל בסוף זה יקרה, צריך אורך רוח ולנשום עמוק. להבין שאין שום דבר שאת יכולה לשנות, את עושה את המקסימום שלך. לוקחת את התרופות הולכת לבדיקות עושה הכל, יש דברים שהם לא בידיים שלך, יש מישהו למעלה שמחליט עבורנו... את צודקת שמעצבן לראות את כל אותן בנות שנכנסות בטעות להריון ואת עוברת סבל שכזה, תאמיני לי שאני מבינה לליבך אבל גם תורך יבוא צריך רק להאמין...
    בקשר לתמיכה לדעתי את צריכה להפסיק הכל ואז כעבור כמה ימים את תקבלי מחזור, אבל תתייעצי עם רופא.. בכל אופן אני מחזיקה לך אצבעות ושיהיה בהצלחה
  • לא פשוט לעבור את זה אני אחרי 3 הזרעות שלא צלחו וכמה שאת בטוחה שהפעם יהיה בסדר האכזבה שוברת לא פשוט בכלל אני לקראת טיפולי פוריות חוששת מאוד כבר מלכתחיחה הרופא אמר לי לא לצפות ליותר מידיי זה יכול להגיע בטיפול ה3 או הרביעי אני לא יודעת מאיפה שואבים כוחות לזה זה לא פשוט בכלל במיוחד שאצלינו הם טוענים שהכניסה להריון היא בלתי מוברת אין בעיה ספציפית פשוט לא הולך כבר 3 שנים. אני חושבת שצריך לקחת את זה סבבה והכל יהיה בסדר מחזיקה אצבעות
  • אני פשוט חצי בן אדם היום.. לא מפסיקה לבכות. רחמים עצמיים. לעבור הכל שוב?? למה זה מגיע לי ? רק לראות את הפרצוף המאוכזב של בעלי הורג אותי עם כמה שהוא מנסה להראות שהוא בסדר וחזק בשבילי..אני יודעת כמה הוא מרגיש רע שאני עוברת את כל זה ועכשיו צריכה לעבור שוב. בחיים לא חשבתי שאגיע למצב כזה. אני עצובה בשביל הגוף שלי אני מרגישה שהוא עובר כ"כ הרבה ואני קשה איתו אפילו שאצלי אין שום בעיה והפוריות שלי בשיאה, אני מרגישה שאני מתעללת בעצמי עם הזריקות האלה והשאיבות. אוף דיכאון! לא מספיק כל הימים שאני מחסירה מהעבודה בגלל טיפולים - גם כשאני מקבלת שלילי אני נעדרת מהעבודה כי לא מפסיקה לבכות זה חזק ממני. אני גם מפוצצת בהורמונים אני מרגישה שאני לא אני כבר!!! טוב מצטערת על החפירה הדיכאונית הזאת אני רק פורקת... (אני גם אמורה לקבל מחזור :/) מקווה מחר להרגיש טוב יותר. שירן מה איתך? מחזיקה אצבעות לכולנו שנגמור כולנו עם חיוך ולמרות הקשיים אני מאמינה שכל מה שאנחנו עוברות יהיה שווה את זה בעזרת השם.
  • היי
    זה בסדר גמור להתפרק זה לפעמיים משחרר
    אני מבינה לליבך אבל תנסי להיות אופטימית כמה שאפשר כי תמיד יש אור בקצה המנהרה
    ותשדלי להרגע
    בשורות טובות;)
  • ממש מבינה אותך כמה זמן אתם מנסים?? זה ממש לא פשוט לזוגיות גם מצד אחד זה מחבר כי אתם עוברים זאת יחד מצד אחד זה מרחיק כי את רוצה שזה כבר יקרה בשביל לשמח אותו והוא ההיפך. צריך לחכות זמן מה בין טיפול לטיפול או שזה בסדר חודש אחרי?
  • אנחנו מנסים שנה..אני כבר עשיתי 2 הזרעות לפני. התחלתי טיפולים יחסית מוקדם כי התגלתה בעיית מורפולגיה בזרע. לגבי אם ממתינים חודש אני גם לא יודעת..... הרופא אמר לי לבוא אליו כשיתחיל המחזור אבל עדיין לא קיבלתי
  • אני ממש מבינה אותך אני שנתיים בתוך התהליך ונאחזתי בהזרעות כמו אויר ברגע שעברנו לivf זה היה כמו גזירה משם לא ידעתי. מאיפה להביא את הכוחות במיוחד אחרי כל תשובה שלילית לא ידעתי מאיפה להביא את הכוחות הייתי מתרסקת! אבל.. לפני כל תחילת טיפול פתאום יש כוחות מאין... זה הקטע שהרצון חזק מהמציאות ומהקושי. אני ממש מחזיקה אצבעות לכולכן!!
    אני לשמחתי, קיבלתי תשובה חיובית!! אבל כמו שכבר למדתי אני מחזיקה את השמחה קרוב אליי, כי כל דבר יכול להשתנות ואין לי שליטה על כלום... לכן, אני מחזקת אתכן זה יכול לקרות, זה קורה!!! אז בנתיים מתפללת בשביל כל מי שמבקשת להיות אמא ושיחזיק אצלי עד הסוף.
  • שירן וואי מזל טוב מאמי. הלוואי שהכל יהיה בסדר ובע"ה עוד 9 חודשים תצאי בידיים מלאות. מאחלת לך הריון קל והכי משעמם שיש. תגידי עברת בעבר הפריות שלא נקלטת בכלל כמו שקרה לי?
  • אמן. כן, עברתי 2 הפריות ששאבו מספר יפה ולא הצליח להיקלט כלום ועוד שאיבה אחת שבו היה לי הריון כימי... והפעם שאבו רק 5 ביציות ו4 הופרו, סה"כ 4 הפריות. זה בסוף קורה כנראה... חשוב מאוד לשמור על אמונה שזה יקרה, אני גם הלכתי לטיפול בדיקור סיני שלדעתי עזור מאוד ובמדיטציות שעזרו לי להירגע ולהרגיע את החרדות.
  • גם אני בדקתי על דיקור יש לי טיפול ראשון בחודש הבא. ומבחינת הפריה אני כרגע בחודש חופש ללא טיפולים
  • זה טוב שאת לוקחת הפסקה. אני לקחתי בין טיפול לטיפול הפסקה ובפעם האחרונה הייתי בארבעה חודשים הפסקה וגם עשיתי בדיקת פיפל שזה אומנם היה כואב אבל לפי מחקרים הבדיקה הזו עוזרת ב 75 אחוז מהמקרים לקליטת הריון... בקיצור העצה שלי היא להקשיב לעצמך, לדעת מתי לעצור ולנוח, זה תהליך מאוד לא פשוט ששואב את כל האנרגיות, צריך לזכור לנשום... ואם צריך לעבור רופא או כלדהר אחר אז לעשות את זה אבל אל תשכחי את עצמך.
  • שלום לכולן,

    את עוברת את אחד החוויות הכי מטלטלות שיש, אני מזמינה אותך להתפרק כמה שאת צריכה בלי להרגיש רגשות אשם על זה- בעצמך ומול העולם.

    אני חושבת שזה ממש הזוי שהולכים לבדיקות ואפילו לניתוח שאיבה וכל זה בזמן שאנחנו בריאות לחלוטין! (אני לא מדברת על בעיות פוריות שלך או שלו)

    זה מאוד נכון שלא כדאי לצפות יותר מדיי אני נוהגת לחשוב על זה כעל אופטימיות זהירה :)

    לגביי הבנות שנכנסות להריון "בטעות", אני בטוחה שהן תהיינה אמהות פחות טובות ממך. אין כמו קושי בשביל להעריך דברים כמו שצריך!

    מהנסיון שלי מקום העבודה שלי הוא זה שדפק את הכניסה שלי להריון-היה שם הרבה לחץ ולא נהנתי מהיום יום שלי בכלל. אז אני לא אומרת לעזוב כל דבר שלא טוב לך איתו אבל אני אומרת להסתכל על קשיים אחרים שיש לך בחיים ולחשוב איך לפתור אותם, רק בגלל שהקשיים האלה לפעמים קשורים לבעיית פוריות.

    בכל מקרה אני עכשיו בהריון, שבוע 24! ואני עדין לא מאמינה שהנס הזה קרה והגיע אחרי שנתיים ומשהו של ניסיונות. וזה יגיע גם אלייך וכשזה יקרה את לא תאמיני ותהיי חרדה איזה תקופה ותרצי לשפוך את מה שעברת עם כל מי שרק יסכים לשמוע. בסוף הכל עובר!

    וזה יעבור גם אצלך!
    אשמח להיות שם בשבילך גם בטלפון אם תרצי....

    בהצלחה ובשורות טובות,
    ורד.

  • תודה ורד. אני אשמח שתהיי כאן בשבילי, האמת שאין לי אף אחת לדבר איתה על ושתבין אותי כי אני לא מכירה מישהי שעוברת טיפולים כמוני . ואני כל הזמן מרגישה צורך לפרוק ולדבר ואני מרגישה שאני כבר ממש חופרת.(2 חברות שלי שאומנם תומכות והכל אבל לשמחתן הן לא מכירות את זה על בשרן )
  • שירןןןן??? מה זה בדיקת פיפל??
  • זו בדיקה שבעיקרון מגלה סרטן צוואר הרחם, אבל היא התגלתה כיעילה אצל נשים עם בעיות פוריות. שורטים את הרחם בכוונה, גורמים לפצע ואז רירית הרחם מתחדשת ונסגרת בצורה טובה יותר על העובר, שווה קריאה באינטרנט.. בעל אופן זו בדיקה שהוכיחה יעילות ב 75%! מהמיקרים
  • יקירתי
    באמת תנסי להרגע קצת(למרות שאני יודעת זה קשה)
    אבל תנסי לחשוב חיובי
    ושיעשו לך לכןם את כל הבדיקות
    ושהפעם זה כן יצליח לכם
    וטוב שלקחתם הפסקה זה יעזור לכם להרגע
    והכל יסתדר
    בשורות טובות:)
  • אמן. כן, עברתי 2 הפריות ששאבו מספר יפה ולא הצליח להיקלט כלום ועוד שאיבה אחת שבו היה לי הריון כימי... והפעם שאבו רק 5 ביציות ו4 הופרו, סה"כ 4 הפריות. זה בסוף קורה כנראה... חשוב מאוד לשמור על אמונה שזה יקרה, אני גם הלכתי לטיפול בדיקור סיני שלדעתי עזור מאוד ובמדיטציות שעזרו לי להירגע ולהרגיע את החרדות.
    את הדיקור מתי אפשר לעשות? בין לבין טיפול החזרות ניתן לעשות? נגיד באמצע מחזור
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה