תופעת לוואי מדאיגה של פרסולט - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום ד"ר הדר,
    אני בת 28, בשבוע 30+5 להריוני הראשון. בשמירת הריון משבוע 23 בעקבות צירים מוקדמים והתקצרות צוואר. מטופלת בפרסולט 20 מ"ג 3 פעמים ביום ונרות אנדומטרין.

    לאחרונה שמתי לב כי לאחר נטילת פרסולט קצב הלב שלי מאוד מואץ, לפעמים מגיע ל130. לאחר כשעה -שעתיים הוא יורד ל80-90. בנוסף יש גם קוצר נשימה קל שגם הוא חולף.

    האם יש בכך סכנה כלשהי לפגיעה לבבית? אני מאוד מודאגת ומצד שני איני רוצה להפסיק ליטול את התרופה מכיוון שהיא עוזרת להפחית את עוצמת הצירים ותדירותם. אם אין בכך סיכון כלשהו אלא רק חוסר נוחות מהתופעות אני אמשיך לקחת את התרופה.

    יש לי תור לרופא רק בעוד שבוע וכרגע לא מוצאת מענה בשום מקום, אשמח לתשובתך המהירה.

    תודה,
    ויקי
1 תגובות
עמוד 1
  • שלום רב

    ככל הנראה זו אכן תופעת לוואי של הפרסולאט
    אני לא יכול להמליץ לך - מבלי לבדוק אותך - מה לעשות עם התרופה (להפסיק או לא להפסיק)

    ד"ר הדר

מותר ואסור לאכול בהריון והנקה