מסתבר שזה רק הולך ונהיה מלחיץ יותר.. - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי בנות. אני ממש צריכה את עזרתכן. ביצעתי שאיבה לפני כ3 ימים ושאבו לי רק ביצית אחת. היום היא הוחזרה לאחר שהתחלה ל6 תאים. מבחינת הרופא קצב החלוקה ממש טובה. בנוסף הוא טוען שההפריה נעשתה יחסית מאוחר ובמידה ויהיה היריון הוא מבקש שאבצע בדיקת מי שפיר על מנת לשלול משהו לא תקין. להגיד את האמת? קצת הכניס אותי ללחץ.. נכון שאני עדיין לא יודעת מה יהיה וקודם מחכה לתשובה המיוחלת אבל הוא גרם לי לחשןב במידה וכן? קצת מלחיץ... האם גם לכן קרה משהו דומה? או שמעתן? בכל מקרה חשוב לציין שזאת פעם ראשונה שהתחלקו לי בקצב נורמטיבי ומזה הרופא היה די מרוצה. מקווה לטוב ובכל מקרה אשמח לתגובה מחזקת ומעודדת..
8 תגובות
עמוד 1
  • בנוסף רציתי לעדכן .. לגבי הביצית היחידה שהצליחו לשאוב לי .. בדר״כ אני לא מצליחה להןציא הרבה אבל מקרה כזה עוד לא היה לי מפני שבאולטרסאונד מצליחים לראות יותר ובשאיבה יוצא פחות.. הרופא טוען שיכול להיות בעיה בזריקה.. נשמע קצת מוזר לא? הציע לי לגבי פעם הבאה (בתקווה שלא נצטרך) לבצע שאיבה ללא זריקות.. מישהי עשתה את זה?
  • היי. רק ביצית אחת? את לוקחת הורמונים? אם כן אז איזה ובאיזה מינון?? לי בשאיבה הקודמת היו מלא ביציות(18). לצערי הטיפול לא הצליח... פעם הבאה אני מורידה במינון. ולגבי העובר והבדיקת מי שפיר..האמת שאין לי מושג אבל אני מאמינה שכל מה שצריך להיות יהיה..והכל יהיה בסדר מחזיקה לך אצבעות.
  • היי מאמי. אממ כן בטח אני לוקחת הורמוניפ יחסית לא במינון גבוה.. הכי הרבה שיצא לי עד היום זה 6. אני קבוע לוקחת דקה פפטיל וגונאל 150 רק שהפעם הוא העלה לי ל170 ודווקא עכשיו יצא לי ביצית אחת. כל כך מאכזב... מה איתך? למה לא הצליח?
  • בשורות טובות בננות
    תהיו חזקות
    בל המי שפיר זה ממש לא כואב ותהי אופטימית שהבדיקה תלל חלק
    אני אומנם עשיתי מי שפיר בחודש שמיני
    וברוך השם הכל יצא תקין
    יהיה בסדר
  • ואני בטיפול הראשון כל יומיים העלו לי את המינון של הזריקות וזה מאוד עזר
    בסוף בהםריה שאבו לי 2 ושרדה רק1 וזה מה שחשוב
    שלפחות 1 שרדה
    תחשבי גם חיובי זה עוזר
  • אצלנו יש בעיית זרע אז זה לא כ"כ משנה שהופרו לי 13 ביציות כי אף אחד לא שרד ואין לי מוקפאים בגלל בעיה מורפולוגית בזרע. :( אני לקחתי פיורוגון 150 ובטיפול הבא הוא מוריד לי את המינון כי יצאו לי מלא ביציות.
  • תודה לכולן. מיכל.. למה היית צריכה לעבור מי שפיר? בדרכ הבנתי שלא כל אחת.
  • נכון בל היקרה
    לא כל אחת עוברת מי שפיר כי זה נורא בדיקה פולשנית (דקירת מחט בבטן שאני לא הרגשתי והפחד שהיה לי היה יותר גדול מהפחד האמיתי כי זה לא כואב בכלל)
    ועוברים רק שרואים חשד למשהו אצל העובר חס וחלילה
    במקרה שלך אני לא מבינה ככ גם לא שמעתי
    כי בדרכ עושים מי שפיר אחרי אם סקירת מערכות וחלבון עוברי לא יוצאים טוב (ככה ממה שידוע לי )
    תנסי לחקור אותו קצת בנושא
    ויהיה בסדר
    בשורות טובות
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה