עזרה..בדיקת ביוץ חיובית 6 ימים ודברים מוזרים.. - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • הי בנות, אשמח ממש לעזרתכן, אני מרגישה שהתחרפנתי סופית..
    אנחנו מנסים להכנס להריון וקניתי את בדיקות הביוץ של סנסו טסט כי המחזור שלי לא סדיר לאחר שהיתה הפלה. ביום שני קו התוצאה יצא חזק יותר וביום שלישי כשהייתי אצל הגניקולוג הוא אמר שרואים כי צוואר הרחם פתוח ושהתרחש ביוץ.
    מאז יום שלישי עד היום (שבת) הבדיקות ממשיכות לצאת חיוביות..לפני שעה הופיע מעין דימום (יותר כמו הכתמה כהה ופחות כמו של מחזור, וזה גם לא מסתדר ממש בזמנים אני חושבת) האם למישהי קרה דבר כזה? זה יכול להעיד על הריון?

    סליחה על החפירה, איבדתי לגמרי הבנה של הגוף
2 תגובות
עמוד 1
  • בדרכ בדיקות ביוץ חיוביות אחרי הביוץ מסמנות על הריון..
    אבל אין לדעת,שום דבר לא בטוח כמו בדיקת דם להריון.
    בהצלחה :)
  • תודה, הלוואי הלוואי:) קיוויתי גם אבל פוחדת לצפות והדימום הוסיף בלבול.. מניחה שעדיין מוקדם לבדוק אז מנסה להיות סבלנית..
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה