אהובות-שאלה דחופה על בדיקת clearblue - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • לילה טוב לכולם, המחזור מאחר לי כבר בכמה ימים אז רכשתי את הבדיקה של קלייר בלו. משום מה תוצאת הבדיקה יצאה לי משונה ואיני יודעת מה לחשוב )כ"כ רוצה להתרגש ומפחדת להתאכזב, בייחוד כשמדובר בהריון ראשון (:
    בבדיקה יצא שהפס המסמל את תקינות הבדיקה ואופן ביצוע- תקין, הכל טוב והבדיקה נעשתה כראוי. בתוצאת ההריון ישנו פס אנכי ברור )פס אופקי הוא זה המסמל שאין הריון( והפס האופקי מאד מאד חלש כך שאפשר להבחין ב+ אבל המאונך חזק מאד והאופקי מאד חלש. מה זה אומר? הריון, לא הריון? משהו לא תקין בבדיקה למרות שיצא בסדר?
    אשמח לתמיכה ותשובה מהירה מכל אחת שקרה לה משהו דומה או שיש לה מידע בנושא. תודה רבה על המענה מראש ובשורות טובות לכולן!
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה