שינה במהלך היום - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום
    בני כמעט בן 3 חודשים ובקושי כבר ישן במהלך היום. לא יותר מתנומות קצרות של 10 דק וזאת אחרי שהוא נרדם על הידיים. ברגע שאני מניחה בעגלה הוא מתעורר לאחר זמן קצר.
    מה שגורם לו להיות עייף ולא נינוח רוב היום כי הוא כל הזמן מנסה לישון ומתעורר.
    ידוע לי שסמוך לגיל זה אמור כבר להיות סדר יום של שנת בוקר ושנת צהריים. יש לציין כי בלילה הוא ישן רצוף בין 6-8 שעות.
    האם אפשר לעזור בארגון סדר השינה במהלך היום?
    תודה!
1 תגובות
עמוד 1
  • ערב טוב, כמו ששינה במהלך הלילה חשובה כך גם שנות היום מאוד חשובות להתפתחות התקינה של תינוקות. בנוסף חשוב לדעת ששינה מובילה לשינה. נראה שבנך נמצא בעייפות יתר ולכן מתקשה לישון יותר מ 10 דק. על מנת להתחיל לארגן לו את שנות היום עלייך לתפוס בזמן את העייפות שלו. תשומת לב לסימני עייפות מוכרים ותגובה בזמן מאוד מקלה על תהליך ההירדמות ומאוד תורמת לשינה רגועה, נינוחה ואיכותית... בגיל 3 חודשים שנת יום אחת אמורה להיות בערך 45 דק עד שעה והוא אמור לישון לפחות 3 שנות יום. בגיל 3 חודשים אין לתינוק יותר מדי כוח להשאר ער ולרוב לאחר שעה וחצי צריך להשכיב שוב לישון.
    במידה ואת מרדימה אותו על הידיים אז כדאי להשאיר אותו כמה שיותר על הידיים בכדי שיירגע ויכנס לשינה עמוקה... ואז יישן טוב ואולי את ההשכבה הבאה תוכלי לעשות בצורה רגועה יותר והוא לא יהיה בעייפות יתר.
    אני ממליצה לך להשתמש במנשא. כך תוכלי להשאיר אותו עלייך כמה שיותר...
    כדאי להחשיך את החדר ולא להשכיב באור. הורמון השינה מופרש רק בחושך ובמהלך היום לא מופרש בכלל וצריך לייצר אותו באופן מלאכותי.
    כדאי לדעת שעדיף לא להרגיל אותו להירדמות בצורה אחת, לדוגמא רק ידיים כדי שלא יתרגל ולא יפתח תלות ועמידות ואז גם זה כבר לא ישפיע עליו. איך לגוון? פעם ידיים, פעם עגלה. בימים טובים כדאי מאוד לנסות ולהרדים בעריסה שלו... כן, כן. לא לחשוש. לעשות לו טקס הכנה קבוע לשנות היום, לצמצם בגירויים, להחשיך את החדר ולהשכיב בעריסה. אם צריך אז אפשר גם לשבת לצידו ולהרגיע אותו עם מגע שלך עד להירדמות מלאה.
    עיטוף גם כן עוזר ומונע את רפלקס מורו.
    בהצלחה,
    דנה קרסיס,
    יועצת שינה בשיטת ״לילה טוב״.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה