הריון ראשון אחרי טיפולים ואני לא מתחברת... - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום,
    אני בהריון ראשון שבוע 21 אחרי טיפולי IVF, ואני מרגישה שאני לא מחוברת להריון בכלל (למרות שעברתי טיפולים בשביל להקלט). בשבוע 14 היה לי דימום, (הכל תקין) וחשבתי שאני לא מתחברת להריון מהחשש שיקרה משהו לעובר וזה יהיה קשה מדי..
    אבל לצערי זה לא מזה לדעתי.. הכל תקין בהריון, המוח מבין שהגוף בהריון, אבל ברגש אין את ההתרגשות או החיבור להריון, אני מרגישה שההריון הוא עוד משהו שיש לי בחיי היום יום ולא משהו שצריך להתייחס אליו במיוחד או להתרגש ממנו... יש סוג של אדישות לגמרי מהנוכחות של ההריון, פרט כמובן לרגעים בהם מריגשים בעיטות ותנועות ואז אי אפשר להתעלם שאני בהריון... אני פשוט לא מתחברת למהות של זה וניסתי להסתיר את ההריון בעבודה (פרט מהמנהלת) עד הרגע שלא ניתן היה בגלל שלא רציתי את כל השיחה והשמחה של אנשים אחרים סביבי שאני עצמי מרגישה שזה רק עוד משהו על הדרך ולא נושא לשמחה...
    אני מפחדת שזה ימשיך אחרי הלידה ולא יודעת מה לעשות...
    חשוב לציין שבן הזוג מאוד תומך, מאוד מתרגש ומחכה לרגע שיוכל להחזיק את הקטנה על היידים ובכלל נראה הרבה יותר מחובר ודואג לבריאות שלי מאשר אני....
    מה אפשר לעשות?
1 תגובות
עמוד 1
  • אני ממש לא חושבת שאת צריכה להרגיש חובה להיות מחוברת להריון
    אם את לא מרגישה ככה זה ממש בסדר

    זה לא אומר כלום, לא עכשיו ולא אחרי הלידה.

    באופן כללי שתדעי שיש הרבה נשים שאחרי הלידה לא מרגישות כלום לעולל הקטן, זה ממש טבעי ונורמלי.

    צריך להכיר ולאט לאט לאהוב.

    אני זוכרת שאחרי הטיפולים הכל כל קשים האלה כל מה שהעסיק אותי זה העובדה שסיימנו עם הטיפולים, כמעט לא התפנתי לחשוב על ההריון עצמו. התחלתי קצת יותר להתחבר אחרי שהתחילו התנועות של העוברית.

    אם את בכל זאת מרגישה איזה שהיא חריגה מהנורמה (באמת שאין על מה) את יכולה לגשת לאיזה שהוא טיפול קצר מועד עם מאמנ/ת או פסיכולוג/ית.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה