קצת מפחדת - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי בנות יקרות. אני מתחילה עוד חודש את כל תהליך ההפריה החוץ גופית. יש לי המון חששות והייתי רוצה לשמוע מכן איך אתן עוברות את התהליך. לטוב ולרע. אני הייתי רוצה אפילו לדבר בטלפון עם מישהי מכן כי אני צריכה תמיכה. אפילו בוואטס אפ האם זה בסדר?
4 תגובות
עמוד 1
  • הי לך. אני התחלתי התהליך לפני חצי שנה. כל חיי, פחדתי מבדיקות דם ואינפוזיות. גם ניסיון עם בדיקות גינקולוגיות, לא היה לי לפני כן. והנה, עכשיו הייתי צריכה לעשות בדיקות דם כל יומיים. וזריקות כל יום. לפעמים שלוש. ו us וגינאלי כל יומיים. די מהר, זה הופך להיות חלק מהיום יום. כמו לצחצח שיניים, או להתקלח. בעלי בתחילה סייע לי עם הזריקות. עכשיו אני עושה הכל לבדי.

    פחדתי גם כמוך, ביום השאיבה וביום ההחזרה. אחרי שעברתי את שתי הפרוצדורות, גיליתי שזה ממש לא נורא. פה ושם יש אי נוחות, לא אשקר לך. אבל היא עוברת בטיל ואז את בחזרה על הרגליים תוך זמן קצר ויש לך יום יומיים חופש לעצמך.
    פחדתי שהגוף שלי יאבד צורה, או מתופעות לוואי מוזרות של הזריקות. בסוף לא היו כמעט כאלה. קצת התנפחתי, אבל זה היה כמעט בלתי מורגש.

    העצה הכי טובה שאני יכולה לתת לך, זה שתתייחסי לזה כדבר של מה בכך. זה בסדר לפחד, לחשוש, לתהות. אבל אל תתני לזה מקום גדול מדי, ביום יום שלך. כי השד באמת לא נורא כל כך. אם אני צריכה לסכם את כל הקושי הפיזי שלי בתהליך, הבדיקות והזריקות לא נכללות שם. אצלי, זה מסתכם בכל המנהלה הכרוכה בדברים, שגם היא על האישה (תורים בבית מרקחת, במעבדה ואצל רופא הנשים והפקידים, הוצאת התחייבויות, הזמנת תרופות, ריצות באמצע העבודה וכו'). ישנה גם ההמתנה אחרי כל טיפול, אבל גם את זה עוברים.

    ממליצה לך, בהתאם כמובן לייעוץ עם הרופא שלך, שתתעמלי בקביעות. יוגה, פילאטיס, הליכות. ותשתדלי לעשות כמה שיותר דברים כיפיים. זה ממזער את ההשפעה הנפשית והפיזית שיש לתהליך. שולחת לך המון אנרגיות טובות להצלחה ולידיים מלאות בקרוב.
  • מאוד אהבתי את מה שכתבת PAND זה מאוד בוגר וגם נכון מאוד!

    אני מוסיפה שכל אחת לוקחת את זה קצת אחרת.

    ובסוף הדרך יש הצלחה! אני עכשיו 38 שבועות אחרי ההפרייה הראשונה והאחרונה שעשיתי.

    אוטוטו נכנסת לחדר לידה... אחרי הכניסה להריון, פשוט לא הצלחתי לעכל שזה קרה לי... שהצלחנו!
    וכל התקופה של הזריקות, המנהלות והבדיקות פשוט נעלמו, זה היה הקלה רצינית.

    אשמח מאוד לספר לך את הסיפור שלי ולתמוך בך :)

    צרי (גם בנות אחרות, אתן מוזמנות) קשר במייל [email protected]
    ונמשיך משם :)

  • יו ורדדדד
    מזל טוב יקירתי אולי את לא זוכרת אבל הייתי פו הרבה
    כייף לראות שאת אוטו אמא בטח כבר את אמא
  • איזה כייף שמחה לשמוע שנקלטות פה בנות ואיזה תמיכה!!! שיהיה בהצלחה לכולנו אמן:)
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה