הריון ראשון!! - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי בנות!!! אני בת 30, נשואה שנה פלוס. אני ובעלי ניסינו במשך שנה להיכנס להיריון ואתמול גיליתי שקרה נס ויצאה לי בדיקה חיובית!!! אני מתרגשת ולא מעכלת עדיין!!! אני מלאת התרגשות אך גם המון חששות!!! אני אשמח לטיפים לגבי תזונה, כושר, איך להישאר שפויה ולא לרצוח את בעלי (חחח הורמונלית והוא בא לי לא טוב), איך מתחילים את המסע המופלא הזה? אני עדיין לא קולטת שבעוד 9 חודשים בע״ה אני אהפוך לאמא ואנחנו להורים!!!! פתאום אני מפחדת מאם אהיה אמא טובה? איך נצליח להתפרנס? כל מיני מחשבות שלא נותנות לי מנוח!!! אשמח לכל טיפ שיעזור.
    תודה ובהצלחה לכולנו ?
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה