הריון שבוע 5+1 - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום רב, זה הסיפור שלנו מקווה שמישהו קצת יכול לעודד:
    אישתי בת 29, מזה כשנתיים אנחנו מנסים להיכנס להריון ללא הצלחה, לפני כשנה פנינו למומחה לבעיות פיריון והוא נתן לנו לעשות את כל הבדיקות ההורמונליות וכמובן צילום רחם. בצילום הרחם התגלו ששתי החצוצרות חסומות והוא המליץ לנו לעשות כריתה של שניהם או לחילופין לכרות אחת ואת השנייה ״לשחרר״ כי היא לא היתה מלאה בנוזל, מבחינתינו לא היתה בעיה, אך ביקשנו לנסות בכל זאת הפריה חוץ גופית אחת. בוצעה שאיבה של 9 ביציות מתוכם הקפיאו 7 עוברים בעקבות גירוי יתר. ביצענו החזרה של שני עוברים (לא בביוץ טבעי, אלא על ידי כדורים לעיבוי הרירית שאני לא זוכר את שמם), ההחזרה לא הצליחה, בטא שלילית.
    החלטנו ללכת על ביצוע לפרוסקופיה והוציאו לה חצוצרה אחת ואת השניה ״תיקנו״ והיא בסדר. לאחר כחודש וחצי בערך ביצענו שוב החזרה של שני עוברים עדיין שלילי. בהחזרה האחרונה הופשרו שלושה עוברים ואחד לא שרד והחזירו שניים וגם בטא שלילית.
    ביצענו סבב נוסף בו שאבו כ21 ביציות והוקפאו כ17 עוברים תקינים. הרופא שלנו החליט לנסות החזרה על בסיס ביוץ טבעי, ב4/12 בוצעה ההחזרה שהיא ה4 במספר מתחילת הדרך שעברנו ושלישית במספר מאז כריתת החצוצרה (כמובן שבכל הטיפולים כולל האחרון היא לוקחת נרות אנדומטרין לתמיכה), לאחר כ12 יום לשמחתינו קיבלנו תשובה חיובית עם בטא של 284. יומיים לאחר מכן הבטא הגיעה ל809 ולאחר כארבעה ימים ביום חמישי האחרון (22/12/2016) היא הגיעה ל4678.
    ביום ראשון בערב אישתי אמרה שהיו לה הפרשות חומות וקצת נלחצה, על כן נסענו למיון נשים בשעה 23:00 לבדוק זאת. ביצעו לנו לראשונה מאז שהתבשרנו שההריון חיובי אולטרסאונד ווגינאלי שבו נצפו כ2 שקי הריון שבתוך כל אחד מהם גם שק חלמון.
    יום למחרת (יום שני בתאריך 26/12/2016 בשעה 17:30) הגענו שוב לבדיקה שנקבעה מראש אצל הרופא שלנו והוא בדק ואמר את אותו הדבר, הריון תקין (בינתיים) ויש דימום ממש קל, לא להפסיק עם התמיכה ולהגיע אליו לבדיקה בשבוע הבא שנהיה בשבוע 6+1.
    באותו לילה (אתמול) בשעה 4 לפנות בוקר אישתי התעוררה לשירותים וגילתה שהתחתונית שלה עם דם, היא נורא נלחצה ועלינו שוב למיון לבדיקה, אמרו שבינתיים עדיין יש הריון עם שני שקים וכלום לא השתנה, שהדימום הוא לא מאסיבי וזה בסדר.
    השאלות שלנו הן:
    1. האם יכולים להיות דימומים בתחילת הריון ואם זה קשור להפרייה חוץ גופית?
    2. האם הדימומים האלה יכולים להיות קשורים לבדיקות הוגינאליות שהיא עשתה (שלוש בדיקות ב24 שעות)?
    3.הרופאה אתמול בלילה אמרה שכל עוד הדימום לא מאסיבי/אין חתיכות וקרישי דם/התעלפויות וסחרחורות למיניהם אין הפלה. האם זה הגיוני? האם באמת יכול עדיין להיות דימום וההריון ימשיך להתפתח?
    4.האם כאשר לוקחים אנדומטרין זה ״חוסם״ את ההפלה וההריון יכול להמשיך כרגיל?
    ברצוני לציין שבשני הבדיקות במיון לא עשו לנו בדיקות דם. האם יש צורך לעשות בדיקת דם נוספת כדי לראות שהבטא תקינה?
    תודה!
1 תגובות
עמוד 1
  • היי
    ראשית המון מזל טוב מאחלת לכם הריון תקין בריא
    ל9 חודשים מלאים ועגולים שתצאו בידיים מלאות
    עד כמה שאני יודעת ( בכל זאת עברתי 2 הריונות תקינים)
    הפרשות דמיות ודימום קל בתחילת ההריון זה משהו שקיים ומוכר
    כמובן תמיד לעקוב ולראות שלא מתפתח דימום חזק מידי תהנו מהתהליך
    שיהיה המון בהצלחה ????
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה