הפלות חוזרות - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • לפני 5 חודשים עברתי הפלה בציטוטק לאחר שבשבוע 6 נצפה עובר ללא דופק. נכנסנו בקלות להריון והרופאים הסבירו שזה קורה להרבה נשים ושסביר שהפעם הבאה תהיה בסדר. חיכינו בהמלצת הרופא שלושה חודשים ובניסיון השני הרינו שוב. בשבוע 7 נצפה עובר עם דופק שמתאים לשבוע 6 והרופא ביקש לראות אותנו כעבור שבועיים לקבוע את גיל ההריון. לצערי היום הגענו לבדיקה והתברר שהעובר ללא דופק ולא התפתח מאז הפעם האחרונה, כך ששוב נאלצתי לעבור הפלה בציטוטק כשהעובר בשבוע 6 ללא דופק.
    רופא הנשים לא עשה מזה עניין שזו פעם שניה ברציפות וללא ילדים, אך הרופאה במיון המליצה לנו לפנות לרופא מומחה לפוריות. היא הסבירה שבעיקרון רק אחרי 3 הפלות בודקים אם יש בעיה אך היא ממליצה כבר בפעם הזאת להיות בהשגחה והתערבות קצת יותר אגרסיבים כדי לשמור על ההריון. האמת שאני לא יודעת איך אתמודד עם עוד הפלה רק כדי להוכיח שיש בעיה. השאלה האם שתי הפלות רצופות הן דבר נפוץ או שכדאי באמת להתחיל להיות במעקב על העניין? בנוסף האם תהליך הבדיקות מתחיל לפני הניסיונות להיכנס שוב להריון או רק ברגע שנקלטים? תודה רבה!
1 תגובות
עמוד 1
  • שלום רב

    היום מקובל בהחלט להתחיל ברור אחרי 2 הפלות. אין סיבה לחכות לעוד הפלה חלילה. יש להבדק לפני ההריון הבא.

    ד"ר הדר
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה