אין דופק בשקיפות עורפית- שבוע 12+5 ?? - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • לא מצליחה לעכל. כבר 3 חודשים שהסתובבתי בתחושת נצחון. הצלחנו להכנס להריון לאחר מס חודשי טיפולי ivf. הגענו מלאי התרגשות לשקיפות וחרב עלינו עולמנו. ביום ד האחרון. איך ממשיכים הלאה מפה?? ביום שני יש גרידה ואני מתה מפחד. שלא יפגעו לי ברחם. שלא יפגעו לי בסיכויים להכנס להריון. ומה עם התינוק שלי איך ככה עזבת אותי? למה? כל כך הרבה עבדנו כדי להשיגך.. ומה הלאה?? איך ממשיכים מפה??? שבורה נפשית
1 תגובות
עמוד 1
  • מבינה אותך מאד.. קרה לי בדיוק אותו הדבר. ילד שני שלי , שנה אחרי שהראשון נולד לאחר 9 טיפולי הפרייה, נקלטתי בטיפול הראשון , שמחתי מאד ובשבוע 12 בשקיפות אין דופק. לא יודעת אם יש לך ילדים אבל מתארת לעצמי את הסיוט שאת עוברת.
    שבוע הייתי עם העובר מת בתוכי והכאב היה נורא. תתארי לך שעם ילד בן שנה בבית, אחרי ההפלה, הרגשתי שאין לי חשק לקום מהמיטה.
    אני התפכחתי. ביום של ההפלה הלכתי בסוג של שמחה על מנת לסיים את העניין ולפתוח דף חדש. הרגשתי שפשוט זה לא היה הזמן של הנשמה הזאת להגיע לעולם ושהיא תגיע אליי בפעם אחרת.
    ברגע שזה קרה לי, הזוי או לא, אמרתי בלב תודה לאלוהים שנתת לי את הזמן עם העובר בזה, ושהוא ישוב אליי אני יודעת. לוקח זמן, אבל זה עובר וזה מאחורי.
    מן הסתם היה כנראה עובר לא בריא גנטית, ולמזלינו לא היינו צריכות לסיים את ההריון מבחירה אלא זה נבחר בשבילנו.

    אני מאחלת לך המון חוזק והמון כח, זה קשה ומייאש במיוחד אחרי טיפולים , אבל מה ששלך מחכה לך ויגיע ואז כל בכי וכל קושי שיהיה יהיה אושר , הערכה ושימחה, מנסיון.

    מחכה גם להכנס שוב להריון. יהיה בסדר !
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה