כלא- רוצה הריון, אבל יש משברים זוגיים - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום.... אשמח לשמוע קצת ממישהי שעוברת או עברה משבר דומה.
    יש לי ילדה בת שנה וחצי, מאז שנולדה היחסים עם בעלי פשוט לא טובים! אנחנו רבים המון, אני מרגישה הרבה בדידות וקושי- אני מרגישה שאני חסרת כוחות ומתפקדת על אחוזים נמוכים. זה מביא אותי לתסכול. פשוט קשה לי! אני מרגישה שאני לא האמא הכי טובה שהייתי יכולה להיות ואני מרגישה שאני פשוט לא עונה על הציפיות שלי מעצמי ושגם הסביבה לא מסופקת. לפני חודש בדיוק עברתי, לצערי, הפלה טבעית. ההריון לא היה מתוכנן, אך התקבל בשמחה גם מצדי וגם מצד בעלי. דיברנו על רצון לעוד ילד בעוד כמה חודשים אם המצב ביננו ישתפר. כשחוויתי את ההפלה- בעלי לא תמך בי ולא היה לצדי. הוא טוען שקצת ניסה, אך דחיתי אותו. מפה ושם כל אותו סופ"ש הייתי לבד והוא פשוט לקח את הילדה ונסע להוריו. כשחזר לא בא אפילו לראות אם אני בסדר, אם היה לי מה לאכול..כלום. בערב הלכתי לבד למוקד ומשם לבית החולים. חיכיתי בבית החולים 3 שעות ורק אז הוא בא. הודיעו לי שאכן זאת הפלה, הפלה לא שלמה. הוא חיבק אותי אך אמר לי שהתלבט רבות אם בכלל להגיע....שמשהו בו בכלל לא רצה לבוא. ושגם כשהוא בא הוא בא כבן אדם שתומך מהצד ולא כבעלי ??????
    אנחנו בטיפול זוגי ודיברנו על הדברים. בינתיים עבר חודש ואתמול קיבלתי מחזור. אני בת 33 ומפחדת מאוד שלא אזכה ללדת יותר! יש לי רצון עז להיכנס להריון ובעלי אומר שזה לא יקרה בקרוב בגלל המצב שלנו בזוגיות. אני מבינה אותו, ומצד שני אני מרגישה בכלוב!!! אני רוצה כל כך הריון! ולראות שהכל עובד ותקין...לחוות התרגשות והתקדמות...ואני לא יכולה.
    וואו...כל כך קשה לי!!!!!
1 תגובות
עמוד 1
  • מבינה אותך, גם אני ובעלי לא הסתדרנו אחרי ילד ראשון. לא התגרשתי למען הבן שלי . מאז נולדו לנו עוד שני ילדים. בעלי ניהיה רק יותר מדוכדך ואהבה כבא אין בינינו. והאמת גם לא היתה אף פעם!!!
    איפשהו אני מתחרטת שלא התגרשתי. פחדתי מהקושי אבל עכשיו זה כלא לכל החיים. מה גם שאיבדנו כבוד הדדי לגמרי. עכשיו עם שלושה ילדים גם אם אתגרש לא אמצא לי בן זוג ראוי. מה גם אני לא כל כך צעירה כבר...
    תחשבי טוב אם את רוצה להמשיך איתו . אם יש לך משפחה תומכת תעברי לגור איתם. עוד ילד? זה יגיע רק עם בן זוג שמתאים לך. החיים קצרים מידי לבזבז..
    בהצלחה!

    אילנה
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה