הרדמה במיטה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי דנה
    תינוקת בת 10 חודשים התרגלה לישון בקפיצות קטנות על כדור פיזיו
    מנסה לשנות הרגל זה כי היא כל הזמן בלילה קמה אחרי שעה וצריכה להרדים אותה שוב
    אמרו לי בטיפת חלב שזה בגלל שיטת הרדמה

    כאשר אני מנסה להרדים אותה במיטה על הבטן עם תפיכה על הגב ושירה או ב שששש והיא ממש צורחת
    אייך לעשות את זה נכון?

    תודה קרן
1 תגובות
עמוד 1
  • הי,

    בטיפת חלב אכן צודקים.
    ביתך למעשה פיתחה תלות בהרדמה על כדור הפיזיו.
    על מנת לשנות את ההרגל הזה צריך ללמד אותה להירדם באופן עצמאי במיטתה. יש צורך לגמול אותה מכל גורמי התלות החיצוניים. מה זה "גורם תלות חיצוני"? כל עזרה חיצונית שכרגע היא מקבלת לצורך ההרדמה ואז ברגע שהיא מתעוררת ממחזור שינה היא זקוקה לאותה עזרה, עזרה שבאופן טבעי היא לא יכולה לספק לעצמה בכוחות עצמה.. תחשבי כמה זה מתסכל אותה שהיא לא יכולה להחזיר את עצמה לישון...
    ברגע שתלמדו אותה להירדם באופן עצמאי במיטה שלה היא תתחיל לישון לילות שלמים.. זה לא אומר שהיא לא תתעורר, כולנו מתעוררים בין מחזורי שינה , אבל היא תחזיר את עצמה לישון מבלי שהיא תשים לב לכך וגם אתם :)
    על מנת לעשות את הלמידה בצורה הנכונה ביותר צריך לנטרל את כל גורמי התלות הקיימים. צריך להגיע להשכבות בתנאים האידיאליים, צריך לעשות טקס שינה איכותי, צריך לעבוד על התגובות שלכם, כי גם לתגובות ההורים יש משקל חשוב ביותר.
    למידת הקניית הרגלי שינה עצמאיים ובריאים זה תהליך. את מוזמנת לחפש באינטרנט הנחיות ממש מדויקות איך עושים את הלמידה בהתאם לשיטת "לילה טוב". אם את בכל זאת מעוניינת בליווי צמוד והדרכה מדויקת את מוזמנת לפנות אליי. אני יכולה לומר לך באופן חד משמעי שברגע שתלמדי אותה להירדם באופו עצמאי במיטתה יהיו לכם לילות ממש שלווים וההחלטה הזו מאוד נכונה..
    שיהיה בהצלחה!
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה