צילום רחם - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי בנות,

    מי עברה צילום רחם??

    יכולה לספר איך היה? התהליך, אם יש זמן החלמה?
2 תגובות
עמוד 1
  • וואו...כמעט 3000 צפיות ואף אחת לא עברה צילום רחם??

    בכל מקרה מי שתרצה לדעת איך זה, בסוף עברתי את זה לפני כמה ימים ויכולה לספר...
  • לפי כמות הצפיות אני מבינה שיש הרבה סקרנות וחוסר ידיעה בנושא ולכן החלטתי לתרום מניסיוני הרב..אנחנו ניסינו במשך כמעט 4 שנים בהתחלה טבעי, אח"כ הזרעות ולאחריהן טיפולי פוריות..לפני התחלה של טיפולי פוריות ממליצים לעבור צילום רחם, על מנת לוודא שאין בעיה ברחם עצמה שעלולה להפריע לקליטה והשתרשות העובר..כי אז כל טיפולי ההפריה יהיו לחינם..במהלך הבדיקה ניתן לגלות ולפעמים גם לפתוח, חסימה בחצוצרות אבל אם יש מחיצה ברחם זו כבר בעיה יותר מורכבת הדורשת פרוצדורה בהתאם. החומר שמוזרק לרחם בזמן הצילום יוצר התכווצויות רחמיות ועלול לכאוב ברמה כזו או אחרת כמו כאבי מחזור, משתנה מאשה לאשה..אבל בסה"כ נסבל ולא צריך לפחד מזה כל כך..
    במקרה שלי לא מצאו כלום ובכל זאת, על אף כל המאמצים של טיפולי הפוריות, לא הצלחתי להרות..ואז, גיסתי התעקשה שאלך אל מטפלת ברפואה סינית, שעזרה לה להיקלט..טופלתי אצלה בסה"כ חודש וחצי ונקלטתי בהריון!!..פשוט לא יאמן..ולחשוב שבזבזתי 4 שנים..
    אז אם גם אתן מנסות כבר הרבה זמן ממליצה לכן בחום להתייעץ אתה..היא למדה רפואה סינית בסין ומתמחה בפוריות שמה מולי, אפשר לקרוא פרטים באתר שלה- מולי קליניק.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה