הזרעה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי בנות איך אפשר להרגע ולא להילחץ אחרי ההזרעה בזמן השבועיים

    שרה
1 תגובות
עמוד 1
  • אני לא עשיתי הזרעות. התחלתי ישר מ IVF. אבל ההמתנה בת השבועיים, קיימת גם שם. זה אכן קשה ובפעם הראשונה גם מורט עצבים. מה שעזר לי, בשתי הפעמים שעברתי עד כה המתנה כזו, זה קודם כל להיות עסוקה ולשמור על השגרה שלי וגם להשתדל לעשות דברים כיפיים עם בן הזוג ולבד. זה מאוד מוריד לחץ. וגם - להתייחס לזה כפשוטו. לא לתלות על זה את כל יהבי ואת כל התקוות שלי. הייתי מזכירה לעצמי שגם אם חלילה זו לא ה - פעם שזה קורה, זו עדיין תחנה בדרך לאותה פעם בה זה כן יקרה. הכי טוב, לא להתפקס על זה יותר מדי. כשמתאמנים בלא להתפקס על זה, זה בא בקלות.

    ועוד משהו ורק בהתייעצות עם רופא - אולי טיפול אלטרנטיבי כלשהו, לרוגע ואיזון.

    בהצלחה ורק בשורות טובות, וידיים מלאות.

מותר ואסור לאכול בהריון והנקה