בנות אפשר עזרה בבקשה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • הי לכולם אני חדשה פה מנסים להכניס להריון היום בפעם הראשונה עשיתי בדיקת ביוץ ביתית ואני ממש לא מבינה יצא 2 פסים 1 די ברור ושני קתת פחות האם זה אומר שיש ביוץ?
3 תגובות
עמוד 1
  • כן, תודיעי לבעל שצריך להתחיל לעבוד :-). רצוי לגבות את הבדיקות במעקב אחרי ההפרשות שלך. סליחה על התיאור הגרפי, כשהן צמיגיות כמו חלבון של ביצה, זה אומר שהביוץ מתקרב. . אלה הפרשות שדי קל לעקוב אחריהן, מפני שמרגישים כשהן נפלטות החוצה (שוב סליחה).

    את גם יכולה לגשת לרופא הנשים שלך, אם תצליחי להשיג תור. לבקש US זקיקים וגינאלי, כדי להיות בטוחה לגבי המועד של הביוץ. בהצלחה.
  • בוקר טוב!
    עוד שאלה קטנה היום עשיתי עוד בדיקה והפס השני יותר בהיר ממה שהיהי אתמול זה אומר שביוץ עבר נכון?
    ותודה רבה רבה לך על התשובה ?
  • קשה לדעת, כי כמו שאמרתי לך, הבדיקות האלה לא הכי מדייקות. אם הפס של היום בהיר יותר מקודמו וההפרשות המתוארות כבר היו לך לפני יותר מיומיים - שלושה, כנראה היה ביוץ.

    את נשמעת לי די צעירה. אז הייתי מציעה שלא תשתגעי על המקלות ופשוט תנסו בסבבה שלכם, בלי לחץ. תתחילי להשתמש במקלות רק כשיש הפרשה כמו שתיארתי, כדי לגבות ולוודא. בהצלחה.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה