מחפשת מיטה לילדה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • הבת הקטנה שלי כבר גדולה מידי ללול ואנחנו רוצים להעביר אותה למיטת המעבר של אחותה. זה אומר שאנחנו צריכים לקנות לילדה הגדולה מיטה חדשה וגדולה. האמת שזה בא בדיוק בזמן כי עוד כמה חודשים הגדולה כבר לא הייתה נכנסת במיטה שלה .
    חיפשתי קצת בחנויות ובאינטרנט וראיתי שיש הרבה מיטות מעץ מלא. קראתי באתר הזה
    http://www.housein.co.il/productout.asp?prod=151 בטיפים שהם נותנים
    שכדאי לקנות עץ מלא כי זה יותר בריא לילדים. מישהו יודע אם זה באמת נכון? אני פשוט רואה שמיטות כאלה יותר יקרות ואני לא יודעת אם זה שווה את המחיר. זה באמת מחזיק יותר שנים? זה גם יותר נוח? וחוץ מזה, אולי בכלל עדיף כבר לקנות לה מיטת נוער, כדי שלא נצטרך לקנות שוב עוד כמה שנים?
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה