עזרה והשתתפות בפרוייקט גמר בנושא טיפולי פוריות - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום לכולן,
    אני עמליה, תלמידת כיתה יא בבית הספר "רוטברג" ברמת השרון. אני לומדת במגמת רפואה ואחת מדרישותיה של המגמה היא הכנת פרוייקט גמר שנעשית בקבוצות על מחלה או תופעה מסויימת. הנושא טיפולי פוריות בנשים עקרות עלה, מאחר ואימי עקרה ונאלצה לעבור טיפולי פוריות שכשלו הנושא נוגע לליבי מאז שאני קטנה (אני לא מאומצת, אני ואחותי נולדנו מאם פונדקאית). בשביל פרוייקט זה אנו צריכים לראיין ו"לחקור" 3 נשים שעוברות עכשיו טיפולי פוריות ומוכנות לשתף פעולה למען כתיבת הפרוייקט. ההשתתפות מצריכה כמה ראיונות אישיים ומתן תוצאות של בדיקות שונות שנעשות בעקבות הטיפולים. נשמח ואשמח אם יש נשים שמוכנות לעזור לנו.
    ליצירת קשר: עמליה 0542020918
    תודה רבה
1 תגובות
עמוד 1
  • שלום רב

    חשוב ומעניין...שיהיה בהצלחה

    ד"ר הדר

מותר ואסור לאכול בהריון והנקה