לכל המבינות - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום לכולן. תבורכו על הפורום הזה. אני בת 40 וכמה חודשים. בדיקת FSH אחרונה שלי (08/16), העלתה 14.61. התחלתי בקיץ שעבר IVF, בגלל ספירת זרע נמוכה של בעלי. עשיתי עד כה 4 טיפולים. בשניים הראשונים הוחזר כל פעם עובר שלא השתרש. בטיפול שלישי, נשאבו שתי ביציות חסרות זונה פוליציטמיה, שלא ניתן היה לעבוד עמן. בשאיבה רביעית, ביצית שנשאבה לא התפתחה ולא ניתן היה להפרותה. אני מטופלת במדיקל סנטר, אצל הד"ר ממן (בעבר, טופלתי בלניאדו והרופא ויתר עלי אחרי שני טיפולים ראשונים). AMH שעשיתי פרטי, העלה ממצאים ממש נמוכים 0.06. כולם חושבים שעלי ללכת לתרומת ביצית. כנראה שהם צודקים. אבל הייתי רוצה לשמוע, אם לכותבות פה יש רעיונות בשבילי, או סיפורים דומים שהניבו הצלחות, למרות כל התחזיות השחורות. פניתי לפרופ' זיידמן ואני מחכה לייעוץ עמו. האם מישהי כאן ממליצה על פרופ' עמית מפולג? התורים אליו קצרים יותר.

    תודה על כל מענה. מאחלת לכל הכותבות פה ידיים מלאות וחג חירות שמח.
1 תגובות
עמוד 1
  • היי,

    אני מטופלת אצל פרופ' יוסי לסינג במדיקל סנטר, ממליצה עליו בחום רב. הוא אלוף בתחום ההפריות. התורים אצלו קצרים (אם פונים באופן פרטי)
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה