הריון תאומים זהים MONO MONO - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום רב,
    אני כעת בשבוע 16+3.
    היום הלכתי לביקור שגרתי אצל רופאת הנשים שלי ובאולטרא סאונד התגלו שני עוברים בשק אחד והרופאה לא הצליחה לראות הפרדה ביניהם.
    אציין שהיא הצליחה להלחיץ אותי מאוד...
    קבלתי הפניה לסקירת מערכות דחופה וכן הפניה למרפאת הריון בסיכון גבוה.
    רציתי לשאול כמה שאלות:
    האם יש צורך לשנות את אורח החיים שלי? (אציין שאני אמא לחמישה ילדים מגיל שלוש ועד תשע וכרגע זהו הריון שישי לאחר חמישה הריונות תקינים לחלוטין אולם נכנסתי להריון חודש לאחר הפסקת הגלולות)
    האם ישנה בעיה לקיים יחסי מין? ללכת לעבוד וכדו'?
    אשמח לשמוע בצורה ברורה מהי רמת הסיכון וכמה אחוזי הישרדות יש לתאומים זהים במצב כזה והאם אכן יש צורך בלידה בניתוח קיסרי או שאין שום בעיה ללדת בלידה רגילה?
    אשמח לקבל קצת הרגעה מכיוון שנלחצתי כהוגן ואני רוצה לעשות כל מה שאפשר כדי ללדת שני תינוקות בריאים ושלמים במועד בעז"ה.

    מירי, אמא לחמישה מדהימים!!!
1 תגובות
עמוד 1
  • שלום מירי

    אכן מדובר בהריון בסיכון, בשלב זה אין צורך לשנות או אורח החיים אך יהיה בכך צורך בהמשך. מעבר לזה, עבור כל שאר המידע נדרש ייעוץ אישי ולא דרך הפורום

    ד"ר הדר
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה