אחרי 2 צילומי רחם בשבוע חצוצרה סתומה ולא ניתן לפתו - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש

  • הי לכולם
    אני בת 35 אנו מנסים להרות , יש לנו 2 קטנים, לפני שנה עשיתי את התטעות של חיי שמתי התקן תוך רחמי אחרי מספר חודשים נכנסתי להריון חוץ רחמי, אחרי זריקות, כבר שנה יש ממצא ציסטי בשמאל.
    השבוע עשיתי צילום רחם שהראה סתימה בשמאל, ועשיתי בפרטי צינטור, הרופא אמר שאין אפשרות לפתוח ושהחצוצרה לא תעבוד ויש לשקול הסרתה.

    בקיתור יש ליתור לרופא מהקופח שבוע הבא, מאוד עצובה , בוכה המון לא יודעת מה לעשות, חוששת מה יהיה הלאה.

    חשבתי שאפשר להרות עם חצוצרה אחת, אבל הרופא אמר שהחצוצרה הסתומה מפריע לשניה והסיכוי נמוך יותר.

    \האם יש כאן מישהי במצבי? שהרתה ספונטני? או בטיפול אחר?

    מה יהיה ? מה עושים?

    נטע
1 תגובות
עמוד 1
  • היי נטע,

    אני עברתי כריתה חלקית של השחלה הימנית שלי בגיל 18 בגלל גידולים ציסטיים שהרסו את רוב השחלה. תמיד ידעתי שהסיכוי שלי להיכנס להריון טבעי הוא נמוך, בין היתר השחלה שנשארה לי היא פוליציסטית ועם רזרבה שלחתית נמוכה. ניסינו להיכנס להריון באופן טבעי שנה ואז פנינו לעזרה, הפנו אותי לבצע צילום רחם. מבדיקות האולטרסאונד שעשו לי לפני נאמר לי שמה שנשאר מהשחלה הימנית סתום ומלא בנוזלים ויכול להיות שמפריע לכניסה להריון.
    את הצילום עשיתי במאיר ואחרי 3 ניסיונות של חצי שעה בערך הרופא אמר שהוא לא מצליח לעשות את הצילום כי הרחם שלי אחורי, אבל מה שהוא כן אמר שהייתה חסימה בצוואר הרחם.
    אחרי דימום של שבוע חזרנו לקיים יחסי מין בידיעה גמורה שזה כנראה לשווא, אבל מה, מסתבר שפתיחת הסתימה הזאת עשתה את העבודה, כי אני בהריון בשבוע 10!!!
    מה שאני מנסה להגיד לך, זה שעם שחלה אחת פוליציסטית שבקושי מתפקדת, ושחלה שניה מלאה בנוזלים, עדיין יש סיכוי! ולמרות שלא היה רופא אחד שפגשתי בחיי שאמר לי שאני אוכל להיכנס להריון טבעי, בסוף זה קרה.. אז מי יודע..
    בכל אופן, המון בהצלחה, ומקווה שגם לך יקרה הנס המיוחל.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה