בעיות ורידים בהריון - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום רב!
    אני בהריון שני בשבוע 27. במשפחה שלי, כמעט לכל הבנות בזמן ההריון הוורידים יצאו וכאבו. חלקן החכו עם גרבי לחץ. זה עניין תורשתי. בהריון הקודם שלי לא היתה לי בעיה עם העניין אבל עכשיו זה התחיל.... הרגליים מאד מאד כןאבות. רק כשאני מרימה אותן אמי חשה הקלה. כמו כן, נהייה לי כתם ברגל שנראה כמו קריש דם. רציתי לשאול איך אני מקבלת הפנייה לגרבי לחץ? האם אפשר לקבל את זה אצל רופא משפחה? (מאד קשה לקבוע תור לרופאת נשים שלי). כמו כן- מה עוד אפשר לעשות כדי להקל על הכאבים?והאם הוורידים שיצאו יעלמו לאחר ההריון? תודה רבה!
1 תגובות
עמוד 1
  • שלום רב

    ניתן לקבל הפנייה לגרביים אלסטיות גם אצל רופא המשפחה
    זה מאוד משתפר, לפעמים אפילו נעלם, אחרי הלידה
    ןבכל מקרה חשוב שתבדקי כדי לוודא שאכן מדובר בורידים ולא משהו אחר, בעיקר לאור התאור שלך שנשמע מעט חריג בשביל "רק" ורידים ברגליים

    ד"ר הדר

מותר ואסור לאכול בהריון והנקה