מנסים כבר כמעט 4 שנים..סוף סוף הצליח..חייבת לשתף - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • ניסינו במשך כמעט 4 שנים בהתחלה טבעי, אח"כ הזרעות ולאחריהן טיפולי פוריות..במהלך השנתיים הראשונות עברתי 5 הפלות בסביבות שבוע 6 ובשנתיים האחרונות לא נקלטתי כלל על אף כל המאמצים של טיפולי הפוריות..ואז..לפני ההחזרה האחרונה החלטתי לעשות הפסקה מכל ההורמונים ולנסות טיפול טבעי, אני סקפטית מטבעי, אבל גיסתי התעקשה שאלך אל מטפלת ברפואה סינית, שעזרה לה להיקלט בהחזרה של תרומת ביצית (שנכשלה פעמיים קודם)..היא מתמחה בדיקור סיני לפוריות טופלתי אצלה בסה"כ חודש וחצי ונקלטתי בהריון!!..(עכשיו אני בחודש רביעי) פשוט לא יאמן..אח"כ שמעתי מכל מיני חברות שגם הן נכנסו להריון בזכות הדיקור..שאלתי, איפה הייתן כל השנים?!..למה לא המלצתן?!..אז אני כאן כדיי להמליץ, בחום, יכולות לקרוא עליה באתר- מולי קליניק.
    שיהיה בהצלחה לכולכן!!..
1 תגובות
עמוד 1
  • היי, נכנסתי לפורום אחרי הרבה זמן שלא הייתי..ונתקלתי בהודעה שלך..שמחתי למצוא מן המשותף..גם לי לקח הרבה זמן להיכנס להריון השלישי..בעיקר בגלל הגיל..וגם לי מה שעזר בסוף היה טיפול אצל מולי..
    אני חושבת הרבה על זה שהתמזל מזלי שהגעתי אליה..ולא המשכתי בטיפולים ההורמונליים שהרופאים ממהרים כלכך לתת..למרות ועל אף תופעות הלוואי (לעתים קשות מאד) שמתלוות אליהם..בנות, תנסו טיפולים טבעיים!! לפני שממהרות להזריק הורמונים-זה לא תרופת פלא!! שיהיה לכן בהצלחה!!..
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה