חששות לקראת תחילת תהליכי הזרעה. - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • בוקר טוב בנות,
    לאחר חודשים רבים של נסיונות להרות וללא הצלחה, שלח הרופא את בעלי לבדיקות זרע ואמר שלפי זה נבדוק האם להתחיל הזרעות.

    בבדיקות הזרע התברר כי יש רק 1% של זרע תקין אצל בעלי. שלחתי את התשובות לרופא והוא ביקש שאגיע אליו יחד עם בעלי לבחינת התקדמות עם התהליך.

    אני מאוד חוששת ולא כל כך מכירה את התהליך.
    אני מפחדת לספר למשפחה כדי שלא כל פעם שנפגש, כל שהם יחשבו זה על התהליך עצמו ויסתכלו עלי כאל "הבחורה שעוברת טיפולים" ולא כאל אני עצמי.

    שומרת את כל הרגשות והחששות אצלי וזה מאוד מעיק עלי.

    אשמח לתמיכתכן ולשמוע איך אתן עברתן את השלב הראשוני של הכניסה לתהליך.
6 תגובות
עמוד 1
  • הי לך. אנחנו התחלנו ישר עם IVF. סיפרנו להורים ואחים). הם היו מדהימים ולא לחצו למעט כמה פעמים בודדות, שהיו להם יציאות באין כניסה. סיפרנו לכמה חברים, וגם הם מדהימים ותומכים. אנחנו לא רואים בעיניים שלהם השתקפות של עצב או משהו בדומה, כשאנחנו איתם או עם ילדיהם. אולי כי אנחנו שמחים בזוגיות שלנו שהיא כשלעצמה נס, וכיף לנו יחד. זה מקרין.

    למשפחה מורחבת, לא סיפרנו. יש כאלה שיודעים ולא מדברים על זה. לספר רשמית, לא סיפרנו. גם לא אחרי שאיזו דודה מטומטמת במיוחד, נזפה בי בקול רם וליד כולם באירוע משפחתי:"את לא רוצה להרחיב את המשפחה? יש בעיה? אז תטפלו בה!" אנחנו מתארים לנו שהם מנחשים לבד, כשאחרי 3 שנות נישואין כמעט, עדיין לא הרינו. אבל עדיין, החלטנו שזה לא עניינו של איש.

    היום יש המון זוגות שצריכים בוסט. אל תעשי מעצמך ISSUE, וגם לא תהיי כזו. ואת לא חייבת לספר למדרגה שנייה ושלישית. ספרי לדרגה ראשונה ובקשי מהם פרטיות. א'-ב' של הסיטואציה, שהזוג יהיה רגוע. כולם יודעים ולכן יזרמו עם הבקשה לפרטיות.
  • שלום לך PAND ותודה על תגובתך :)
    אשמח לשמוע (אם את מוכנה כמובן) מדוע הופניתם ישירות לIVF או שבחרתם בכך? האם זה בגלל אחוזים נמוכים בתקינות הזרע?
    מרגישה כרגע די באפלה ולא כל כך מבינה לאיזה כיוון ללכת.
    חוששת להיכנס לתהליך ארוך וקשה ללא ידע..
  • הי לך. אנחנו לא בחרנו. הגיל המבוגר שלי ובעיית הזרע של בעלי, הביאו אותנו לשם. די מהר התברר שגם אצלי המצב לא להיט. טופלנו בתחילה דרך קופת חולים ואחר כך עברנו לפרטי. אני לא מכירה את עולם ההזרעות, אבל כנראה הרופאים חושבים שהן יכולות לעבוד במקרה שלכם, כי אתם צעירים. אז תנו לזה צ'אנס. יש המון זוגות שהביאו ילדים עם זרע בעייתי. ממליצה לכם לקבל דעה שנייה, ליתר ביטחון. אנחנו התייעצנו עם עם הד"ר יגאל מג'אר. הוא יושב ברמת אביב.
  • היי מתוקה....
    אנחנו גם אחרי נסיונות...בעית זרע אצל בעלי...
    עשינו 2 הזרעות שלא צלחו ואז המשכנו לivf
    אז ככה אין לך ממה לחשוש זה תהילך פשוט וקצר:) והכי חשוב תמיד תהיי רגועה
    לגבי הסביבה.. אצלי במשפחה יודעים רק אמי בעלי ואחותי.... זהו! אנשים תמיד נוטים לשאול שאלות וחצופים... גסי רוח! אל תתני לזה להשפיע תמיד תהיי עם ראש מורם ובע"ה שתקלטי בהזרעה הראשונה!!!!.
  • היי מתוקה....
    אנחנו גם אחרי נסיונות...בעית זרע אצל בעלי...
    עשינו 2 הזרעות שלא צלחו ואז המשכנו לivf
    אז ככה אין לך ממה לחשוש זה תהילך פשוט וקצר:) והכי חשוב תמיד תהיי רגועה
    לגבי הסביבה.. אצלי במשפחה יודעים רק אמי בעלי ואחותי.... זהו! אנשים תמיד נוטים לשאול שאלות וחצופים... גסי רוח! אל תתני לזה להשפיע תמיד תהיי עם ראש מורם ובע"ה שתקלטי בהזרעה הראשונה!!!!.
  • היי MaC
    החשש שלך מובן, כשבעצמנו עוד לא יודעים למה נכנסים ואם זו תהיה תקופה שלא נרשה לאף ציניקן לפגוע בה וברגשותנו ועדיין צריך כתף חוץ מהבעל, וצריך מקום מפלט חוץ ממה שיצרתם בניכם.
    ספרי למי שהלב שלך מרשה לך לספר בתקופה הזו.
    הכי אוהבים וקרובים לנו שאנחנו יודעים שמשם תגיע התמיכה, מישהו שישמש כאוזן מלבד הבעל.
    אנחנו סיפרנו להורים, ידענו שהלב שלם עם הבחירה הזו. ככל שעובר הזמן את מבינה מי ישמח ויהיה לך נעים שידע ואת תזרמי עם זה :)

    -בהצלחה-
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה