חזרה למשקל אחרי לידה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • ילדתי לפני חודשיים ועכשיו אני רוצה לחזור קצת לכושר ולהוריד לפחות חלק מהקילוגרמים שעליתי בהריון. בגלל שאני עדיין בבית עם הילדה, בעלי הציע לקנות לי מכשיר כושר, ככה שאני אוכל להתאמן כשהקטנה ישנה. ראיתי באתר הזה http://www.21.tv/cn-2258/%D7%A2%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91_%D7%95%D7%97%D7%99%D7%98%D7%95%D7%91_%D7%94%D7%92%D7%95%D7%A3 כל מיני מכשירי ספורט ביתיים ואני מתלבטת בין מכשיר הטוטאל קראנץ' לבין ה-wonder core cycle.
    אני רואה ששני המכשירים האלה עובדים על כל הגוף ויש בהם גם פעילות אירובית, שזה נראה לי חשוב, אבל אני לא יודעת מה טוב יותר. מישהי אולי מכירה את המכשירים האלה ויכולה לייעץ לי? וגם, יש המלצות כושר לנשים אחרי לידה? איפה אפשר למצוא אותן?
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה