ביוץ לפני מקווה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום לכולן,
    אשמח אם מישהי מכירה את הבעיה הזו ויכולה לייעץ מניסיונה..
    אנחנו מנסים להיכנס להיריון כבר 8 חודשים וללא הצלחה, אחרי בירורים הבנתי כי אני מבייצת ביום ה9, משמע לפני הטבילה, מעבר לכך, קיצור זמן הדימום לא יעזור כיוון שאני מתחילה לספור מהיום ה4, המינימום האפשרי מבחינתי. ניסיתי איקקלומין במשך 5 חודשים - לא הצלחתי לתפוס ביוץ ובנוסף קיבלתי במתנה ציסטה בשחלה... מה השלב הבא?
    תודה ובשורות טובות לכולכן!
2 תגובות
עמוד 1
  • לא מכירה את המקרה אבל הייתי הולכת להתייעץ עם רב ולנסות לקבל היתר
  • שלום לך, גם אני הייתי מבייצת מוקדם, ועוד הדימום שלי היה ארוך מהרגיל- 6-7 יום, כך שהטבילה הייתה יוצאת 3-4 יום אחרי שכבר בייצתי, ניסינו כמה שנים טובות, ניסיתי גלולות וכל מיני תרופות על מנת לאחר את הביוץ..ללא הועיל..
    לגבי התגובה הנ"ל של קארין, אנחנו התייעצנו..אין היתרים!!..מה עושים?!.. אני פניתי למטפלת ברפואה סינית, שקראתי עליה המלצות כאן באתר, היא טיפלה בי בעזרת דיקור סיני ונתנה צמחי מרפא סיניים, מה שעזר לאחר את הביוץ - ז"א שהגיע בזמן נורמלי..13-14 יום מתחילת המחזור..וכך אחרי כחודשיים-שלושה של טיפול נכנסתי להריון!!..אני ממליצה עליה בחום, את יכולה לקרוא פרטים באתר שלה מולי קליניק
    שיהיה בהצלחה!!
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה