תקופה קשה- אנא עזרתכן - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • אני עוברת תקופה קשה והחלטתי לשפוך קצת את ליבי.
    בעלי מתחזק (אני חילונית גמורה כזאת שאוכלת שרימפס). ההתחזקות מתבטאת רק בזה שהוא מתפלל פעם ביום בעבודה וגליתי על זה לגמרי במקרה.
    כרגע זה ממש לא מפריע לי אבל המחשבות בלילה אוכלות אותי מה יהיה אם תהיה הקצנה? דיברנו בינינו והוא הבטיח לי שלא יעשה שום דבר שיפגע בי, במשפחה או בשלום בית אבל זה מאוד מטריד אותי. מה הייתם עושים במצב כזה?
    בנוסף לזה הבן שלנו נמצא מתחת לאחוזונים בכל המדדים (משקל, וגבוה) ויצטרך לעבור תבחיני הורומון גדילה. מדובר בסט של שלוש בדיקות לא נעימות עם תופעות לוואי עייפות, חולשה סחרוחורת ועוד שנעשות בבי"ח והילד כולה בן שנתיים. אני לא יודעת מה מלחיץ אותי יותר זה שהוא פיצי פיצי, זה שהוא עוד לא קיבל טיפול או זה שחלילה יצטרך טיפול שיש לו תופעות לוואי או אולי הבדיקות עצמן. אשמח לשמוע אם יש כאן מישהו שעבר תהליך דומה.
    בנוסף לזה הבת שלי קיבלה אבחון מוטעה בהתפתחות הילד שהוציא אותי משיווי משקל מרפאה בעיסוק כתבה שהילדה זקוקה למסגרת גנית קטנה (זה אומר חינוך מיוחד). ביינתים מקבלת בבית טיפול רגשי וטיפול של ריפוי בעיסוק וניכר שיש התקדמות משמעותית. מי ששמע על האבחון הזה הרים גבה ואמר איך בכלל אפשר בחצי שעה לקבוע שילד זקוק למסגרת של חינוך מיוחד( ועוד מרפאה בעיסוק ולא רופא).... שנה הבאה היא אמורה לעבור לגן טרום חובה (למען הסר ספק מדובר בגן רגיל) בו לא יהיה איתה אף ילד מהגן הנוכחי בו היא נמצאת (השנה היה לנו שיבוץ דפוק ושנה הבאה קיבלנו שיבוץ לגן שנמצא ממש מתחת לבית) אני חוששת איך תשתלב שם כשהיא לא מכירה אף אחד ועם הקשיים הרגשיים שיש לה. אבל מניחה שילדים רוכשים חברים בכל מקום בו הם נמצאים. ומקווה שתסתגל מהר.
    בקיצור תקופה מאוד לחוצה רוויות מתחים מקווה שתגמר בקרוב.
    אשמח לעידודים, חיבוקים עצות וכל מה שתוכלו להציע...
    המון תודה מראש,
    keepsmile
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה