צריכה את תמיכתכן - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי אני חדשה בפורום , מקווה שתבינו אותי.
    התחתנתי לפני 4 שנים כמעט, אנחנו מנסים להיכנס להריון כ-3 שנים.
    בשנה ראשונה ניסינו להיכנס באופן טבעי ללא הצלחה, ובשנתיים האחרונות אני בטיפולי פוריות.
    עברתי 3 מחזורי של איקוקלימין, הזרעות , 7 מחזורים של זריקות (גונאל ומנופיור).
    הרופא שלי הודיע לי שבוע שעבר שהוא לא מסכים יותר לתת לי טיפולי זריקות והזרעות, והפתרון היחיד הוא הפרייה חוץ גופית.
    אני חוששת מזה מאד, ומנסה להדחיק את המחשבה שאצטרף את הטיפול הזה כדי להיות אמא (אני יודעת שזה לא מסוכן אבל זה מרתיע אותי נורא).
    כל טיפולי ההורמונים שעברתי בחודשים האחרונים גורמים לי להיות רגשנית יתר על המידה, הבטן שלי נפוחה באופן תמידי (ובגלל זה כל הזמן חושבים שאני בהריון).
    מאז שבוע שעבר שהרופא אמר לי שאני צריכה IVF, אני בוכה מכל דבר קטן
    אתמול 2 הגיסות שלי הודיעו שהן בהריון.. אני רוצה לפרגן להן ולהיות מאושרת בשבילן אבל אני מקנאה וברגע שהן סיפרו כמעט עלו לי לידן הדמעות (אני מרגישה חרא של בנאדם במקום להיות מאושרת בשבילן).

    הרופא אמר לי שאני תעלומה בשבילו כי הכל אצלי תקין, כל הבדיקות טובות, פרופיל הורמונלי תקין, אצל בעלי גם הכל בסדר, לא ברור למה אני לא נכנסת להריון.
    אתמול התחלתי דיקור סיני לתמיכה בפוריות, איך שהמטפלת הסתכלה על הגיליון הרפואי שלי היא אמרה לי שאין לי שום בעיה גופנית, אלא משהו בראש שתוקע אותי מלהיכנס להריון, שאני צריכה לחשוב מה מפחיד אותי או מלחיץ אותי ולנסות להשתחרר מזה.
    לא יודעת מה לעשות.. יש לי הכל תודה לאל, אני עצמאית, עובדת טוב, בעל מקסים ותומך, בדיוק קנינו בית, אבל לפני 4 חודשים מלאו לי 30, ואני מרגישה דיכאון על זה שחסר לי משהו מאד משמעותי בחיים, להיות אמא..
    תמיד הייתי מאוד מתוכננת.. אני אשתחרר מהצבא, אעשה פסיכומטרי , אסע לטייל, אחזור ללמוד, אסיים תואר, אתחתן עד גיל 26, אפתח עסק--- כל זה קרה לפי התיכנונים.. אבל התכנון האחרון שלי שעד גיל 30 אהיה אמא לא קרה עדיין..

    מצטערת על החפירה אבל הייתי חייבת לפרוק, קשה לי לדבר על זה עם אנשים שלא במקום ובמצב שלי.
5 תגובות
עמוד 1
  • שלום לך שרה ..
    רציתי לשתף אותך בדבר שקרה לך גם לי קרה פחות או יותר ..
    אניבת 26 אמא לילד בן 6 שבא לעולם בלידה רגילה ובדרך טבעית .. אך לאחר כשנה ומשהו לאחר הלידה המחזור שלי הפסיק להיות סדיר ורופאת הנשים גילתה אצלי שחלה פוליציסטית ובגלל זה קשה לי להיכנס להריון ..
    כבר שנתיים שאני מנסה להרות אך את הטיפול עצמו התחלתי כלפני חודשיים ( איקקלמין + אבטריל , ושבוע שעבר עברתי הזרעה טבעית וראשונה ) ..
    עדיין לא עשיתי בדיקת הריון קבעו לי לשבוע הבא.
    גם לי יש שתי גיסות שהתחתנו בהפרש של שנה ושניהן תמיד נכנסות להריון בפחות או יותר כמעט באותו הזמן הפרש של חודשים ספורים ... הן התחתנו אחריי ב 4 שנים , יותר קטנות ממני וכבר יש להן 2 ילדים כל אחת .. אני מודה שבהריון האחרון שלהן קינאתי נורא כי גם אני מנסה להרות כבר שנתיים ללא הצלחה .. אך בו זמנית הייתי נורא שמחה בשבילן ..
    רציתי לשתף אותך בחוויה האישית שלי ואולי הרגשתך קצת תשתפר ..
    כל חודש שיש לי איחורים במחזור אני רצה לסופר פארם וקונה בדיקת הריון ביתית אך מתאכזבת מתוצאה השלילית .. לאחר ההזרעה שעברתי שבוע שעבר הגעתי למסקנה שיכול להיות שזהו מבחן קטן מאלוהים ושבסוף הכל יהיה טוב
    אם תאמיני במשהו אז בסוף הוא יקרה .. אני ממליצה לך לחשוב חיובי ולא להתייאש !! אחות של בעלי התחתנה בגיל מאוד צעיר ונכנסה להריון לאחר 8 שנים. בהריון הראשון זה היה בטיפולי פוריות אך בשני והשלישי זה היה טבעי .. היא עברה המון טיפולים במשך שנים ועברה 2 הפלות אך היום יש לה 3 ילדים מקסימים .. זה אומר שלעולם אל תאבדי את התקווה ואל תתייאשי ??
    אני מאחלת לך בהצלחה ושבעזרת השם נשמע ממך חדשות טובות ???
  • !!!!! ***
  • היי שרה. מתפללת עבורך ועבור כל חברות הפורום. אל תתייאשי. גייסי תקווה ואנרגיות טובות, למרות ההורמונים. את צעירה ב"ה. תתמקדי בעצמך ובטיפול הזוגיות עם אישך. וגם אם בהתחלה תזייפי שמחה עבור גיסותייך, די מהר זה יהיה אמיתי.

    אני בת 40.5 ולבעלי בעיית זרע. מאתגר. ישר התחלנו עם IVF, הם לא שונים בהרבה מהזרעות. היום אני מזריקה לעצמי יופי וזה כמו לשים קרם פנים בבוקר. רק הבירוקרטייה קשה, אבל את עצמאית ואחראית על הלו"ז שלך ותסתדרי.

    בגלל גילי, רופא חסר רגישות מקופת חולים, זקן ומרושע, החליט להודיע לי ביום הולדתי 40, בלי שהיה עמי איש, שאני אישה שמאבדת פוריות וצריכה תרומת ביצית. לא שלח לחוו"ד שנייה, לא לבדיקות. כשהתווכחתי עמו, צחק בלעג. וזה אחרי בקושי חצי שנה נטו של טיפולים שהוא ביצע בי!

    חיפשתי לי רופא אחר, ואחרי טיפול אחד שכשל אצלו, גם הוא לא היה אופטימיסט. השלישי, פרטי, למרות הגיל שלי ולמרות שהוא עוסק רבות בתרומת ביצית, לא מיהר לוותר עלי. עדיין אין לי ילד ביד, אבל אני מסרבת להשתגע.
    אני בטוחה שיהיה לך ילד ומציעה לך בינתיים שתרשמו לאימוץ. רק כדי להירגע ולהרגיש שיהיה לכם, לשחרר את התקיעות שדיברה עליה המדקרת. בהצלחה.
  • שלום שרה ופנד,
    אני כל כך מזדהה עם הדברים שכתבתן שתיכן.
    אשתף אתכן שאת בתי הראשונה ילדתי בגיל 36 ואת בני הקטן ילדתי בגיל 43!
    שניהם תוצר של הפריה חוץ גופית בילד השני מחזור הטיפול היה טבעי/ללא הורמונים (מעקב אחרי זקיק שהטבע בחר).
    אם התהליך קשה לכן, אולי כדאי שתתיעצו עם הרופא שלכן לגבי אפשרות כזו. היא פשוטה, מהירה, קלה ואפשר לעשותה כל חודש....
    במקרה שלי עשיתי בשני הילדים יחד כ 40 מחזורי IVF עם הורמונים ששיגעו אותי ועברו מאוד קשה (פיזית ונפשית) כולם נכשלו! דווקא הטיפול ה"טבעי" הצליח ממש בפעם הראשונה (ובגיל ממש לא צעיר) והיה כל כך קל שכעסתי שלא אפשרו לי את האופציה הזו קודם...
    בכל מקרה - הדרך לא נעימה אבל התוצאה - לא יכול להיות ניצחון טוב מזה
  • תודה לך אמאל'ה, על כל העידוד והתמיכה. את הכי לא פולניה
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה