הורדת המשקל מההריון - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • עליתי הרבה מאד במשקל בהריון (זה הראשון שלי) ואני מאד רוצה להוריד אותו, בעיקר כי אני מרגישה שמאד קשה לי לתפקד ככה ואני עוד יותר עייפה ממה שאני אמורה להיות כאמא טרייה.יש לנו בבית הליכון ורציתי להתחיל להתאמן עליו, ככה כשהתינוק ישן. הבעיה היא שההליכון עושה הרבה רעש ומעיר אותו. אז חיפשתי ברשת משהו על תיקון הליכונים יורק (זה הדגם) ומצאתי את האתר הזה
    http://www.cardiosport.co.il/.
    הטכנאי אמר שהוא יכול לתקן את זה, אבל לפני שאני מזמינה אותם ומשלמת על תיקון, רציתי לשאול: כדאי להתחיל להתאמן חודשיים אחרי הלידה (היו לי שני תפרים) או שעדיף לחכות עוד? ויש לאימונים איזשהי השפעה על ההנקה? זה יפגע בכמות החלב? אני צריכה להקפיד על משהו בתזונה כשאני מניקה ומתאמנת?
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה