חוות דעת לגבי המשך היריון - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • אני מעט אובדת עצות. היריון ראשון שלי. גיליתי עליו די מוקדם. בדיקת בטא ראשונה 417 אחרי יומיים הכפילה את עצמה ל 900+. הגעתי לרופא בשבוע 5 וראינו רק שק היריון קטן ושק חלבון קטן. הומלץ להגיע לבדיקה נוספת ובטא. עשיתי בטא בשבוע 6 ועלתה ל 40,000 הגעתי לבדיקה נוספת בשבוע 7. נצפה שק היריון של 27 ממ. שק חלמון מוגדל של 7 ממ עם עובר ללא דופק של 3.5 ממ. העובר התאים בגודל לשבוע 5 וכל השאר לשבוע 7 ובנוסף לשק חלמון מוגדל הטכנאית הייתה שלילית ואמרה שהסיכויים להתפתחות עובר לא תקינים ושאני אחזור לרופא לקבלת הפנייה למיון.
    מה אתם ממליצים? להגיע לרופא נוסף לחוות דעת או שהסיכויים די קטנים וההיריון לא תקין
1 תגובות
עמוד 1
  • שלום רב

    הסיכויים שההריון תקין אכן קטנים. תמיד טוב לקבל עוד חוות דעת בשביל השקט והביטחון.

    ד"ר הדר
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה