אחרי הזרעה ראשונה - קצת מבולבלת - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום בנות, אני חדשה פה, מקווה שלזמן קצר.

    אספר בקצרה שלאחר כשנה וחודשיים של נסיונות להיכנס להריון באופן טבעי שלא צלחו הופננו לבדיקת זרע שיצאה תקינה, מעקב זקיקים וצילום רחם שבא נראתה חסימה קטנטנה בחצוצרה אחת, הרופא אמר שזה תקין והפנה להזרעה.

    ביום רביעי שעבר עברתי הזרע וביום שישי (יומיים אחרי ההזרעה הראשונה) עוד אחת בהתאם להחלטת הרופא.

    היום אני 8 ימים אחרי ההזרעה הראשונה ושש ימים אחרי השניה.

    לא קיבלתי שום תרופות או זריקות לפני או אחרי ההזרעות.

    כבר יומיים שאני מרגישה שהרחם קצת רגישה( מזכיר קצת בקטנה בקטנה את ההרגשה של אחרי צילום רחם).

    קצת במתח ככל שהימים מתקדמים..

    אשמח לתובנות , מה אמורים להרגיש במצב הזה, ואיך עוברים את אי השקט הזה??

    אודה לתגובות

1 תגובות
עמוד 1
  • שלום לך,
    הבלבול וחוסר השקט זה הסימפטום היחיד שאפשר להסביר בתהליך הזה. נכנסת אליו עם רצון גדול להיות אמא - שזה הצורך הכי בסיסי והכי קשה להכלה כשלא מצליח.
    באופן טבעי אנחנו מחפשות סימנים , משהו שיראה לנו שהגוף שלנו מגיב, מקבל את העזרה. אבל מנסיוני, אין תחושת אחידות ולרוב אין תחושות כלל. הרבה פעמים התחושות נובעות מההתערבות הרפואית ולא מהתפתחות של הריון.
    הדרך הכי טובה להתמודד עם הבלבול הוא להרפות. נסי למצוא לך אלף דברים חשובים לעשות - ולא כאלה שיפנו את המחשבה להתעסקות בתהליך. גם מנוחה מיוחדת לא ממש עושה טוב (אני נקלטתי להריון בשתי עמים בהם הייתי הכי עמוסה והכי לחוצה בעניינים אחרים, בלי דקה למנוחה).
    המתיני למועד הוסת ולבדיקה - שם מתחילות המחשבות האמיתיות. אם הנסיון הצליח ויש תשובה חיובית - מה עכשיו? איך להערך, מתי מספרים? את מי בכלל משתפים? בן בת? תאומים? וכו וכו
    אם חלילה לא הצליח - איך ממשיכים הלאה ולא נשברים! אני זוכרת שהיו בנות שאמרו שהן צריכות לבכות החוצה את האכזבה ואת תחושת הכישלון ומיד לאחר כך היתה להן יכולת להרים את עצמן ולהתמקד בניסיון הבא.
    שיהיה לך המון בהצלחה ואמן שהאפשרות הראשונה תהיה נכונה לגבייך!
    אמאלהלה
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה