דימום ביום 11 אחרי החזרת עוברים - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי, אני ביום ה11 אחרי אחזרת עוברים, לוקחת פרוגסטרון לתמיכה. אתמול החלו הפרשות חומות, בדרך כלל מתחיל לי המחזור. היום הרגיש כאילו הדימום מתחזק אז זה לא סדיר.
    אני אמורה ללכת לבדיקת בטא ביום ראשון אבל מתלבטת אם ללכת מפחד להתאכזב במידה וזה באמת מחזור.
    מה אתן אומרות?
1 תגובות
עמוד 1
  • היי חמודתי. אני ביום 14 להחזרה עם תמיכה. אתמול בלילה התחיל לי דימום בתאריך ווסת צפויה וגם היום הוא ממשיך. ובכ"ז - הרופא שלי ביקש שאעשה הבדיקה. אז את גם יכולה להודיע לרופא ולעשות מה שהוא יחליט. אם אין לך קשר ישיר עמו ואין לך מענה, הייתי עושה הבדיקה בכל מקרה. יש מקרים של דימומי השתרשות ויש מקרים של נשים שמקבלות מחזור שנראה רגיל, הגם שהן בהריון.

    מאחלת לך ידיים מלאות בטיל.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה