אשמח להתייעצות:) - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום יקירות....
    שאלתי היא.... האם כדי לי להתחיל לעשות דיקור סיני? למרות שהכל בסדר אצלי... ורק בעית זרע אצל בעלי
    אשמח לעונות.....
7 תגובות
עמוד 1
  • זה אף פעם לא מזיק. זה מרגיע ומאזן. גם מקל על תסמינים של ווסת או PMS. וגם את הבעל אפשר לשלוח. בעלי הלך וכשהקפאנו לאחר מכן זרע בהנחיית אורולוג, מצאו לו אחרי דיקור ערכים טובים בהרבה, מאלה שלפני.
  • תודה לך על תגובתך:)
    שמחה לשמוע.... בעלי עשה פעם אחת טיפול ולא התחבר.... לא רציתי להכריח אותו.... רוצה שדברים יעשו מעצם ולא בכח.... אשמח לדעת איפה עשית?
  • מצטרפת להמלצה. רוגע ושקט תמידו יועילו אם לא לזרע אז לכל מה שמסביב.
    אני טיפלתי במודיעין אצל מישהו שכבר לא עוסק בזה אבל ממליצה בחום
  • בעלי טופל על ידי עוז שבתיאלי מאבן יהודה. הוא איש חביב ומקצועי ודיקור בכלל, זה משהו מאזן בלא קשר לפוריות. בהצלחה.
  • שלום שירן, אני במהלך הטיפולים הלכתי לטיפול בדיקור סיני אצל מולי - קליניק. טיפולי הפוריות גרמו לי הרבה סטרס ותסכול והרגשתי שהטיפול אצל מולי תרם לאיזון הנפשי והפיזי שלי. אחרי כל טיפול הרגשתי רגועה ושלווה יותר. אני מאמינה שבזכות תמיכה זו אכן הצלחתי בסופו של דבר להיכנס להריון..אני ממליצה בחום לשלב דיקור סיני כתמיכה לטיפולי פוריות. ואני ממליצה בחום על מולי- שלמדה בסין וממש מקצועית. הבנתי שהיא גם עושה דיקור לגברים - לשיפור כמות ואיכות הזרע. שיהיה בהצלחה!!..
  • היי, אני ניסיתי דיקור סיני אבל לצערי זה לא עזר . אפילו בחודשיים שעשיתי דיקור היו לי תופעות משונות כמו כאבי מחזור מאוד חזקים (ובד"כ לא סובלת מכאבים) או הכתמות שבוע לפני מחזור שבד"כ זה מקסימום יומיים- שלושה לפני. אני לא בטוחה שזה קשור כמובן אבל החלטתי להפסיק לבנתיים. מצד שני יש כ"כ הרבה נשים שזה עוזר להן ומרגיע אותן אז שווה לנסות ולראות. זה מאוד אנדיוידואלי.
  • תודה רבה יקירות
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה