החדרת זרע במזרק - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • אני ובעלי מנסים להיכנס להריון, אך לצערי בעלי עבר תאונה ברגליים, שלא מאפשרות לו להיות פעיל.
    יש אפשרות לשאוב זרע למזרק ולהחזיר לנרתיק ?
1 תגובות
עמוד 1
  • היי , אנחנו אמנם לא נסינו עוד להכנס להריון מעולם אבל בגלל בעיות תפקוד מיני והרבה רופאים שהתיעצנו איתם גם אמרו לנו שבדרך שתארת נוכל להכנס להריון בע"ה וזה בסדר.

    כלומר : כן בהחלט יש אפשרות שהוא יגמור מאוננות ואז בעזרת מזרק תכניסי אליך. אפילו יש ברשת סיפורים על לסביות שרצו ילד ומצאו בחור שיסכים לעשות בצורה הזו וזה עובד כשהכל בסדר בדיוק כמו ביחסי מין.

    רק לפניי שתנסו - חשוב מאד להתייעץ עם רופא/ רופאת נשים שאת סומכת עליהם בנושא של הריון , כדי שינחה אתכם בדיוק איך הכי נכון לעשות את זה ומתי , ואולי גם יפנה אתכם לבדיקות לפניי כדי שלא תנסו סתם.

    המון בהצלחה
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה