לקראת לידה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום
    בהריון תאומים (לא זהים, בעלי שליות נפרדות), שבוע 36+5, לאחד העוברים זוהתה באחת משלל הבדיקות קשת אאורטה ימנית, ולשני הדגשת אגני כליה (בוצע דיקור מי שפיר לשני העוברים והבדיקה הייתה תקינה).
    מה נדרש לעשות עם נושאים אלו לאחר הלידה? האם הם ידרשו לעבור בדיקות כלשהן?

    שאלה נוספת - בלידה הקודמת שלי, מיד לאחר הלידה עלה לי החום לחום גבוה מסיבה לא ברורה. אני והתינוק שלי טופלנו באנטיביוטיקה, הכל היה בסדר ושחררנו לאחר מספר ימים הבייתה עם השלמה של האנטיביוטיקה. האם יש הסבר לסיבה שיכולה להוביל לעליית החום? האם זה משהו שעלי לצפות גם בלידה עכשיו? (מתכננת לנסות ללדת לידה וגינלית - העובר הראשון במצג ראש והשני במצג ראש על הצד או משהו כזה).

    תודה
1 תגובות
עמוד 1
  • שלום רב

    לאחר הלידה...אקו לב ואולטרה סאונד כליות.
    מבחינת החום...לא מהווה גורם סיכון לחזרה, לגבי הסיבה אני מניח שחיפשו זאת אחרי הלידה ועכשיו אני בטל לא יכול לנחש מה הייתה הסיבה אז.

    ד"ר הדר
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה