יעוץ נפרולוגי - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום, שבוע 29+3. הריון בסיכון בגלל יתר לחץ דם כרוני ולאחרונה גם סכרת הריונית. בסקירות מערכות התגלו מערכת מאספת כפולה בשתי כליות לעובר. עברתי יעוץ גנטי ודיקור מי שפיר שיצאו תקין. בסקירה ממוקדת למערכת השתן התגלה גודל כליות מעל 97 אחוז. הופניתי ליעוץ נפרולוגי. שפניתי לבתי חולים לקבוע הובהר לי שאני צריכה קודם לקבוע תור לסקירה ואחר כך במידת הצורך יפנו ליעוץ. כמובן שתורים לוקחים זמן. האם תוכלו לשפוך אור על הנושא? האם ניתן ללכת ליעוץ נפרולוג באופן פרטי שיסתכל קודם על הממצאים לפני שישלח לבדיקות נוספות?
    תודה.
1 תגובות
עמוד 1
  • שלום רב

    אני מניח שבהחלט אפשר לפנות לנפרולוג באופן פרטי. ולפי מה שאת אומרת את כבר עברת סקירה מכוונת. אני לא חכול לתת לך ייעוץ דרך הפורום מבלי להכיר את כל הברור והממצאים.

    ד"ר הדר
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה