משהו מוזר - התיעצות - קצת ארוך - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום אני קצת מודאגת.

    מאז ומתמיד היה לי מחזור סדיר ממש כמו שעון , לקחתי כמה שנים גלולות והפסקתי לקחת בדצמבר האחרון, לא כי אנחנו מנסים להכנס להריון אלא כי זה פגע לי במחזור שהתקצר מאד, והחלטתי שבמילא אנחנו נשואים ונרצה בקרוב לנסות. מעולם לא נסינו עדין להכנס להריון .

    מאז המחזור חזר להיות סדיר כמו שהיה וקבלתי עד יוני באותו יום בחודש. המחזור היה חלש גם אחריי הפסקת הגלולות ואחרי לקיחת כדור דופסטון שהרופאה טענה שיעיר את השחלות. זה לא עזר.

    מחזור אחרון היה ב18.6 והתפצל ליומיים . כלומר אחד ב14.6 הפסקה של 4 ימים ואז שוב דימום יום אחד ב18.6 .
    ביולי לא קבלתי מחזור בכלל עד כה ולא זכור לי ב10 שנים אחרונות מקרה שלא קבלתי בכלל. היו לי הפרשות עם ריח מאד חריף לפניי שבוע ליום אחד והופסקו.

    לא ממש הגיוני לי שאני בהריון כי בן זוגי לא גומר מיחסי מין, אלא רק שהוא לבד, בגלל בעיה שמטופלת. זה תמיד היה ככה.
    אני יודעת שיש "טיפות אהבה " שגם מהם אפשר להכנס להריון - אבל בלי גמירה בכלל ?
    בצעתי בכל זאת בדיקת הריון לראשונה בחיי לפני שבוע ויצא שלילי. האם יש טעם לבצע בדיקת דם בכלל? מה זה יכול להיות אם לא הריון ?

    תודה למי שתעזור
2 תגובות
עמוד 1
  • היי

    תמיד טוב לעשות בדיקות דם. בכדי לברר למה המחזור משתנה...

  • כדאי לגשת לרופא/ת נשים, לבקש בדיקות דם הורמונליות מקיפות יותר. כך ניתן לדעת האם הגוף 'חזר לעצמו'. מניסיוני, לקח לי חצי שנה 'להתנקות' מאמצעי המניעה עד לקבלת מחזור רגיל. (על הדרך אם יש צל לשל סיכוי שאת בהריון יראו את זה...אבל אם הוא לא גומר הסיכויים נמוכים מאד) בקיצור, בדיקות דם ובירור אצל רופא. בהצלחה!!!!

    אני זה אני--- :)
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה