מעקב זקיקים - זקיק קווץ' - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי,

    כבר חודשיים ברציפות שבזמן מעקב זקיקים, סמוך לביוץ, הטכנאית אומרת לי שהזקיק נראה כבר קווץ' ושלדעתה בייצתי כבר או שאבייץ תוך מס' שעות.
    עם תוצאות בדיקה כזו, שעשיתי אתמול, ניגשתי לפרופ' והוא, לעומת זאת, אמר "כבודה במקומה מונח, אבל את עדיין לא מבייצת, תיקחי אוביטרל בערב ותעשי הזרעה כעבור 36 שעות". אמר זאת על סמך זקיק 19 מ"מ, רירית 9.9, דוגלס חופשי מנוזל, בלי בדיקות דם. (הטכנאית אמרה שהזקיק הוא 19, אך אמרה שהוא כבר לא עגול ויפה).
    אני לא יודעת למה, אבל האמנתי לטכנאית. לא לקחתי אוביטרל, מרגישה שאכן בייצתי ביום הבדיקה, זה היה אתמול, יום שישי, ויתרתי על החודש (בנק הזרע). מה גם שיום לפני כן, ביום חמישי, בדיקת ביוץ ביתית הראתה פיק.
    במחזור הקודם, כשרופאה (!) אחרת עשתה לי את האולטראסאונד, היא אמרה שהזקיק כבר מקווצ'ץ' לגמרי ושלדעתה אם אעשה הזרעה למחרת על הבוקר זה יהיה מצויין. עשיתי הזרעה, אך קיבלתי מחזור 14 יום לאחר ההזרעה. (צילום רחם שעשיתי החודש - תקין)
    נראה לי שאחרי הבדיקה אתמול עם הטכנאית הזו הייתי צריכה לרוץ לעשות הזרעה, אבל הרופא אמר לי בטלפון להזריק אוביטרל, ורק בערב החלטתי שאני לא רוצה.
    אז השאלה שלי: כשרואים במעקב זקיקים שהזקיק מתחיל להתכווצ'ץ' - זה אומר שכבר היה הביוץ, או שרק מתחיל הביוץ?
    או במילים אחרות: כשרואים שהזקיק הוא קווץ', האם לרוץ לעשות הזרעה או שכבר לוותר על החודש?

    תודה מראש,
    בת 34, ג+1
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה