הורדת אחוז משרה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • אני בתחילת ההריון (שבוע 11) ועובדת במשרה מלאה (9 שעות) מול מחשב. הישיבה מול המחשב גורמת לי למיגרנות נוראיות שמרוב שהן קשות מביאות לסחרחורות. מספר פעמים נעדרתי ויצאתי מוקדם בשל המיגרנות. לעיתים המיגרנות כל כך חזקות שהן נשמכות עד היום שאחרי. עם יתר תופעות הלוואי אני מתמודדת אבל עם מיגרנה במקום עבודה בילתי אפשרי להמשיך תפקוד. האם יש אפשרות להוריד את אחוז המשרה (באישור הרופא המטפל כמובן) על חשבון ימי מחלה וזאת על מנת שהשכר לא יפגע? האם אישור הרופא המטפל מספיק במצב כזה או שצריך גם אישור רופא תעסוקתי? החוק מגבה מצב כזה כלומר האם מקום העבודה יכול לא לאשר מצב כזה?
    תודה על התשובות.

    החיים הטובים
1 תגובות
עמוד 1
  • שלום,
    רק רופא תעסוקתי רשאי לקבוע הגבלות/הקלות במקום העבודה.
    במידה וקיבלת אישור מהרופא התעסוקתי לקצר את יום העבודה, ניתן להשלים אותו על חשבון ימי המחלה.

    בריאות איתנה
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה