בעיית שינה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום, תינוקת בת 6 חודשים, מיום היוולדה ישנה עטופה בשק שינה עם סקוצים, לא מצליחה לגמול כי מפריעה לעצמה לישון, מגרדת את העיניים עד כדי פצעים ומוציאה לעצמה את המוצץ. נרדמת בסביבות 19:30 אחרי מקלחת ואוכל ואחרי חצי ששעה של שינה שקטה מתחילה לישון מאוד לא רגוע: הרגליים באוויר ב 90 מעלות מניעה את הראש, יורקת את המוצץ ואז מחפשת אותו, לפעמים מתעוררת מזה ואז מרדימים אותה שוב. מתעוררת בסביבות 5, יונקות וחוזרת לישון, אבל לוקח הרבה זמן להרדים אותה שוב וישנה עד 8. ישנה חצי שעה ב 10:30 ואז שנת צהריים ב 13:00, ישנה בצהריים על הבטן ושוב מאוד לא רגוע: מתעוררת כל רבע שעה, מרימה את הראש ויורקת את המוצץ, אם באותו רגע אני לא שם כדי להחזיר את המוצץ ולהחזיר אותה לישון זה אבוד וככה בערך שעתיים. עייפה מאוד ומיואשת, איך גומלים מהשק שינה ואיך גורמים לה לישון רגוע ורצוף ביום ובלילה?
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה