טיפולי פוריות וייאוש גדול - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • ואו אני אפילו לא יודעת מאיפה להתחיל אז נצלול ישר לעניין. אנחנו זוג צעיר, נשוי כמעט שנה - עברנו תאונה דרכים קשה מיד לאחר החתונה ולאחר שהתאפשר לנו מבחינה בריאותית אנחנו מנסים להיכנס להריון. 
    לאחר כמה חודשים של כישלון, ליוותה אותי תחושה שמשהו לא בסדר - משהו לא הרגיש לי טוב ונכון.. יום אחר של כאבים חדים בצד שמאל הוביל אותנו לבית החולים שם גיליתי שאני סובלת משחלות פוליציסטיות, בעלי עבר שתי בדיקות זרע, באחת התקבלה תוצאה לא כ"כ טובה ובשנייה סבירה. 
    התחלנו טיפול של אאקוקלומין ולאחר שהסבב השני כשל, אנחנו מחכים לביוץ בחודש השלישי והפעם נשלב בעז"ה השבחת זרע והזרעה. 

    מרגישה, שה' מנסה אותי - ואני פשוט לא יודעת איך להכיל את הכל. כ"כ רוצה לעבור את זה כבר ולהחזיק את הילד שלנו בידיים. 
    אני לא חושבת שיש מישהו שמבין אותי באמת, בעלי מנסה להיות החזק אבל הוא לא מבין שזה לא נותן לי תחושה שאני לבד במערכה. 
    כל הלופ הזה של הבדיקות דם, האולטראסאונד והציפייה לתוצאות כל פעם מחדש - הופך את הכל למכאני. ממש מיואשת.. לפעמים אפילו עוברת לי המחשבה שמה יקרה אם לא נצליח ?
3 תגובות
עמוד 1
  • היי מתוקה מצטערת לשמוע על התאונה....
    את רק נשואה שנה תקחי הכל בטוב... אין דרך אחרת לעבור את התהליך הזה... אנחנו שנתיים וחצי מנסים דצמבר האחרון התחלנו טיפולים... 2 הזרעות ivf עובר אחד שלא נקלט ואחד שנקלט ונאלצתי להפיל ....
    אני מאוד מאמינה ותאמת?? זה עוזר לי מאוד# כל מה שקורה זה משמיים ואני בטוחה!!! שאחזיק ילד עוד השנה! תחשבי חיובי תחייכי החיים יפים! תגידי תודה על הכל גם על זה! יש היום טיפולים והטכנולוגיה ככ מתקדמת :) אז בבקשה ממך אל תתיאשי תשתפי את הבעל או חברה טובה... ואת לא בד יש כמונו עוד הרבה! שולחת לך חיבוק חם!!
  • אנחנו בטיפולים קצת יותר משנה. והתחלנו ישר עם IVF. בגלל הגיל שלי והזרע הלא טוב של בעלי. וקשה לנו, כן. נישאנו לפני שלוש שנים. אנחנו מבוגרים ואנשים מדברים. לפעמים בפנים שלנו. אבל אנחנו משתדלים להשקיע בזוגיות ולהודות ולשמוח בכל מה שיש לנו. ופעם הוא המשענת ופעם אני המשענת. מותר להישבר, מותר להתעצב, מותר לבכות. אבל בסופו של הדבר החיים נמשכים, ואת הרי לא תפסיקי רק כי קצת קשה, נכון?

    מבינה שאת באמצע שנות העשרים לחייך? רק התחלתם חמודתי. ונכון שזה מלווה בחששות וקשיים של "מה יהיה?" ו"מתי כבר?", אבל לי נשמע שהרופאים ממש מאמינים בכם. עובדה ששלחו אתכם קודם להזרעות ולא ישר ל IVF! זה סימן טוב, אחותי . יש פתרון היום להכל. לזרע עצל, לשחלות פוליציסטיות.

    בואי נכרות ברית, גם עם שירן המגיבה הנוספת. שמאמינים, מחייכים וממשיכים לנסות הלאה.

    מחבקת אותך מרחוק ומתפללת עבורך.
  • איזו מקסימה את... חייבים באמת לחשוב חיובי! בשורות טובות לכולנו אמן!
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה