תשובת בטא שלילית לאחר ivfראשון - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • בנות אני חדשה יחסית בכל ההליך השבוע קיבלתי תשובת בטא שלילית לאחר החזרת שני עוברים אני פשוט מרוסקתתתת אודה לכן לעידוד וייעוץ
3 תגובות
עמוד 1
  • היי מתוקה מצטערת לשמוע;(
    אני אחרי תשובה חיובית הייתי חודשיים בהריון ונאלצתי להפיל זה לא קל...
    תהיי חזקה תחשיבי חיובי...זה מה שאני עושה כי אין ברירה אחרת! הכל לטובה מחזיקה לך ולכולן אצבעות שנתבשר בבשורות טובות!!!!! ושזה יגיע זה יהיה ככ מיוחד!
  • טיפול ראשון, זה כמו פנקייק ראשון במחבת. הוא אף פעם לא יוצא טוב, אבל הוא כן תחנה בדרך לפנקייקים טעימים בטירוף תחשבי על זה ככה.

    יש ציפייה, אי אפשר שלא תהיה. וגם האכזבה לגיטימית. אבל תנסי לחשוב על כך ממקום של "יש": ביציות היו. זרע שהתחבר אליהן, היה. עוברים יפים, גם היו. אז הם לא נקלטו עכשיו, אבל ב"ה יש סיכוי טוב שהם ייקלטו בטיפול הבא, או בזה שאחריו.

    גם אישה שאין לה עניינים, לא נקלטת מדי חודש בחודשו. נכון שההכנות שהיא עושה אפסיות לעומתנו, אבל עדיין. אל תתייאשי. קחי לך כמה ימים להתעצב ולהתחבר בחזרה לעצמך, ותראה שגם האנרגיות לטיפול הבאה, יגיעו עם זה.

    בהצלחה חמודתי. מתפללת עבורך.
  • מותק,
    זה כל כך קשה...
    אני כל כך מבינה אותך...
    אל תאבדי את התקוה.
    חודש הבא- בשורות טובות

    איושקה
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה