אחרי שנה ללא מחזור,מה זה? התחלה של מחזור? השתרשות? - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום!
    אני אמא ל2 נסיכות קטנות, אחת בת שנתיים וחודשיים, והשניה בת שנה. (חגגה לפני שבועיים ב"ה)
    את הקטנה גמלתי מההנקה לפני 3 שבועות.
    מאז הלידה לא קיבלתי מחזור.
    לפני שלושה חודשים החלטנו להפסיק להשתמש באמצעי מניעה מתוך רצון לילד נוסף.
    זה לא כל כך צלח כל עוד הנקתי.. לא הגיע לא הריון ולא מחזור.. כפי שכתבתי קודם, הנקתי פעם אחרונה לפני שלושה שבועות. לפני יומיים, בצהריים, ראיתי הפרשה דמית בהירה בניגוב. זה הפסיק.. למחרת בצהריים שוב- הפרשה דמית רק בניגוב.. בערב שוב. ב2 בלילה ראיתי כתם ממש פיצי על התחתון.. מאז ועד עכשיו הכל נקי לחלוטין.. אין דימום לא בניגוב ולא בתחבושת (ששמתי ליתר ביטחון).
    הייתי בטוחה שמדובר בתחילת מחזור.. אבל מוזר לי שאין לי שום כאבי מחזור ושזה מחזור כזה מוזר וקליל אחרי שנה ללא מחזור.. פתאום עלתה בי המחשבה שיכול להיות שמדובר בהשתרשות.. אני לא רוצה לקוות יותר מידי כדי לא להתאכזב.. אבל אשמח לסיפורים מנשים שככה התחיל ההריון שלהן כדי לדעת אם זה נפוץ..
    בהריון הראשון היה לי פשוט כתם חום שהיה ההשתרשות.. בהריון השני לא היה לי שום דימום של השתרשות.. ככה שבחיים לא נתקלתי בדבר כזה ולכן אני קצת סקפטית.. הלוואי שהפעם זה בע"ה זה!!
    אני יודעת שזה נשמע שאנחנו מנסים כלום זמן.. אבל בגלל שלא היה לי מושג מתי הביוץ שלי עשיתי בדיקת הריון כמה פעמים בשבוע חחח
    יודעת שהגזמתי..אבל הסקרנות.. זה היה חזק ממני חח
    אז אמנם מדובר רק ב3 חודשים של נסיונות עוד כשהסיכוי אפסי כי בכלל ככל הנראה לא בייצתי, אבל כל פעם הייתה בי תקווה.. כל פעם מחדש דמיינתי לי עוד פס שקוף, פירקתי את הבדיקה, בדקתי עם פנס.. וכל פעם שהסתבר סופית שהפעם זה לא זה- כל אותו היום הייתי עם מצברוח ברצפה והדמעות לא אחרו לבוא..
    בשני ההריונות הקודמים ב"ה נקלטתי מיד.. אני לא יודעת מה זה לחכות ב"ה.. ופתאום כל ההמתנה הזאת פשוט שגעה אותי.. כמובן גם גרמה לי להבין כמה שאין לי רשות להתלונן בכלל ולהבין את אלה שעוברים קשיים אמתיים ונסיונות רבים שלצערנו לא מצליחים במשך תקופות ארוכות בהרבה..
    הלוואי שכולכם, לא משנה אם אתם מנסים יום אחד, כמה חודשים, שנה, שנתיים או עשר- שכולכם תיקלטו ותזכו להריון תקין בע"ה בקרוב מאוד!! הריון קל ומשעמם שבסופו תזכו בע"ה לידיים מלאות!!
    אשמח לתגובות מתוך נסיון- האם ככה מתחיל המחזור אחרי שנה ללא מחזור? אולי זה השתרשות?
    תודה רבה מראש ושתהיה לכולכם שנה טובה!
3 תגובות
עמוד 1
  • היי טולי,
    אני נכנסתי להריון לאחר הנקה ללא מחזור, כלומר היה ביוץ בלי מחזור לפניו... כך שיכול בהחלט להיות
    היה לי דימום (לא יודעת אם זה היה דימום השתרשות) שהיה ברור לי שזה מחזור, בזמן שבכלל הייתי כבר בהריון, וזה היה מבלבל... לקח כמה שבועות עד שהתגלה שאני בעצם בהריון...
    תעשי בדיקת דם עוד כמה ימים (לדעתי שבוע אחרי שהתחיל הדימום) ותדעי בטוח
    בהצלחה טולי

    איושקה
  • מאושרת לשתף שאתמול בלילה לא הצלחתי להתגבר על סקרנותי, עשיתי בדיקה, וב"ה ראו שני פסים!!!!!
    אין לי איך לתאר את האושר העצום הזה ב"הההה!!
    אני עם שתי הקטנות בבית, דוגלת בחינוך ביתי עד גיל 3. אחת בת שנתיים ואחת בת שנה. בנוסף סטודנטית בלמידה מקוונת לתואר ראשון דרך האוניברסיטה הפתוחה. טיפים איך לשמור על שפיות ולשמור על ההריון בשלום עד הלידה בע"ה?
  • טוב, טולי, 3 פעמים עניתי לך ואין לי מושג למה זה לא מתפרסם
    רק רציתי להגיד לך מזל טוב!!!
    מזדהה עם הקושי שלך עם הקטנטנות בבית וההריון החדש, גם אצלי זה ככה, עם שני פעוטות עם הרבה מרץ והריון שלישי.
    הטיפ שלי (או יותר נכון כורח המציאות) תלמדי לוותר לעצמך ואל תוציאי כח על דברים לא חשובים. יש לך עכשיו הרבה משימות "כבדות משקל" ואין לך אנרגיות מיותרות לבזבוז (לא יודעת לפרט יותר, אצל כל אחת הבית מתנהל אחרת).
    וגם תשני הרבה

    הריון קל!
    הרבה כח!
    איושקה
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה