חדשה כאן צריכה כמה שאלות - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי בנות. אני מתוסכלת. כמעט שנה שאנחנו מנסים להכנס ולא הולך לנו. הבדיקת זרע תקינה חוץ מכמות נוזל של הזרע (נפח) ברוך השם יש הרבה זרעונים טובים ומהירים. אבל פשוט הכמות של הנוזל קטנה.
    אצלי הכל בסדר ברוך השם. המחזור סדיר 29 יום על השעון.

    עשיתי טיפול ראשון - הזרעה עם גונאל ואוביטרל. שלא צלח לצערי. הרופא טוען שלא עושים טיפול חודש אחרי חודש בגלל ההורמונים של הזריקות אז לא עשינו טיפול נוסף.
    עכשיו שוב קיבלתי מחזור, אחרי 16 יום בדיוק מהמחזור הקודם. הזוי. כשקיבלתי היה לי המון דם למשך כשעה ואז זה פשוט פסק ויש לי טיפטופים ממש קטנים. לא נראה לי שזאת השרשה בכל אופן...
    1. האם באמת לא עושים טיפול חודש אחרי חודש?
    2. הגוף משתבש אחרי ההורמונים?
    3. מישהי מכירה את דר' רוית נחום?

    תודה רבה ושנה טובה :)
8 תגובות
עמוד 1
  • ועוד שאלה ששכחתי..
    קניתי כדורי מסטיק תימני. מתי מתחילים לשתות אותן וכמה ביום? תודה :)
  • ?? ??. ????? ???? ????? ?????? :-).
    ???? ???? ???? ???? - ?? ??? ?????? (30 ?? ????), ?? ?? ?????? ????? ?????.
    (???? ?"? ???? - ?? ?????, ?? ??).

    "?????" ?? ???? ???? ????????. ??? ?????? ????? ?????? ??????? ?????? ????? ???? ???? ?? ???, ??. ??? ???? ?? ????? ???? ?????. ?"?????" ????? ????? ?? ???? 16 ??? ????? ??? ?? ???, ???? ????? ?????. ???? ????. ??? ?? ???? ????. ??? ???? ??????, ?? ?? ???? ?????? ?????? ?? 24-48 ???? ??????? ??? ??????? ?? ?? ??? ????? ?????. ?? ?????. ?? ????? ?????.

    ???? ????? ?????, ?? ??? ??? ?? ???????? ?? ??? ??? ??? ?????. ?? ??????? ???? ?? ????? ???. ????? ?? ????? ??? ???? ??? ????, ??? ???? ?????? ???? ?????? ?????? ???????. ?????? ????? ????? ?? ??????? ??????, ????? ?????, ?????? ???? ????? ??? ?? ??? ?????? ?????? ???? ????? ??? ?? ???? "?????" ????? ??? ???? ???. ?? ??? ???? ??? - ????? ??????.

    ????? ?? ????????, ??? ?????? ????? ?????. ?? ??? ????.
  • למה כל מה שכתבת עם סמני שאלה???
  • לא יודעת דרלינג, צר לי.

    ברוכה הבאה לשהות קצרצרה. לשאלותייך:

    לא מכירה ד"ר רווית נחום. מציעה שתחפשי בפורומים אחרים חוו"ד.
    לגבי ההפסקה בין הטיפולים: מניחה שאתם צעירים. אז הפסקה בין לבין, די הגיונית (אנחנו מבוגרים ונשלחנו ישר ל IVF בגלל בעיית זרע חמורה יותר, וגם לנו יש הפסקות מדי פעם. זה מבורך לזוגיות ולתהליך כולו).

    לגבי שיבושי גוף - זה אכן קורה. למשל הטפטוף המוזר שהגיע מוקדם? יש לי כאלה מדי פעם. הם מסתברים תמיד בבדיקות דם, כביוצים.

    תתייעצי עם הרופא, אבל אני הייתי מוותרת על מסטיק תימני. זה הורמונים על הורמונים, ומכיוון שהבעיה אצל הבעלול ויש דרכים לטפל בה (ולראייה - נשלחתם קודם להזרעות ולא ישר ל IVF), אין צורך (זה מיועד בעיקר לנשים דתיות עם מחזורים ארוכים, שבסיומם סופרים שבעה נקיים עליהם עשוי ביוץ ליפול. לא למי שהמחזור שלה סדיר וסביר, כמו שציינת).

    שנה וחתימה טובה, עם המון בשורות טובות וידיים מלאות.

    שרון
  • תודה רבה לך על תשובתך המפורטת :)
  • היי יקירה,
    גם אני חדשה כאן, מקווה שבקרוב נתבשר בשורות טובות! לשאלתך אני עשיתי 2 הזרעות חודש אחרי חודש. הזרעה ראשונה עם אוביטרול ופעם שנייה לקחתי איקוקלמין ואוביטרול עדיי לא יודעת אם הטיפול צלח אבל הרופא שלי אמר שאם לא אז חודש הבא נעבור לזריקות ואוביטרול
  • בהצלחה רבה !!!! אני ממש מאחלת לך בהצלחה
  • תודה רבה! גם לך
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה